on track @ Leipzig: new porsche 718 boxster / cayman

Home Forum Porscheforum On Track Trackday foto’s & Video’s on track @ Leipzig: new porsche 718 boxster / cayman

• Maker
    Discussie

• J

Rijdt lekker strak, alhoewel ik weinig heb om te vergelijken want ik heb gisteren maar voor de eerste keer met watergekoelde P’s gereden.
      991 targa; Carrera, Carrera S, Cayman, Boxster GTS, GT4…

Eerlijk gezegd was de 991 4S voor mij degene die het best reed, plakt op de baan, geeft veel vertrouwen voor iemand met niet veel circuitervaring.

De offroad sessie met de Cayenne was minder spectaculair maar ook ook heel indrukwekkend.

En het meest verschoten ben ik van de Panamera Turbo (executive)!!
      Kan er iemand filmkes posten??
      In de voormiddag rondleiding door de fabriek, maar daar geen foto’s van, dat mocht niet.

IMG_4591.JPG

IMG_4592.JPG

IMG_4571.JPG

IMG_4603.JPG

IMG_4601.JPG

IMG_4580.JPG

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
      • Spijtig, IT is mijn zwak punt (volgens mijn vrouw slechts één van mijn zwakke punten)…

Het zullen wel commerciële gasten zijn op de foto, want een echte IT’er is een nerd met zwart T-shirt en de typische nerd-bril met zware montuur, nietwaar. Die hebben zelfs geen zonnebril want ze zitten altijd binnen. :popcorn:

J

Lol, IT sector, maar iedereen is welkom in Leipzig hoor. (als ge maar betaalt…)

Ik zou een comfortabel broekske aandoen, kwestie van uw glockenspiel niet teveel te squeezen bij het vele in en uitstappen… 🙂

(T shirts zijn toegestaan…ik had zelf geen spannende jeans noch trui rond mijn middel… en ik sta ook nergens op de foto, allé, toch niet op degene die ik hier post. :))

Kun je me zeggen in welke bedrijfssector? Ik ben pas 50 jaar, dus nog op tijd om te veranderen… :engeltje:

Een spannende jeans, een hemd en een trui om rond mijn middel te binden heb ik al! :mrgreen:

J

Was een evenement georganiseerd door een bedrijf waar mijn beste kameraad directeur is.
              Ze organiseerden dit voor klanten en zakenrelaties.
              Ik kon mee omdat er iemand tussenuit gevallen was.
              Voor mij was het een vroeg verjaardagscadeau.
              (Ik had het niet graag uit mijn eigen zak betaald…)
              Maar het was een leuke dag, vertrekken vanuit Deurne met de vlieger, factory tour, middagmaal in het Customer Care center en dan in de namiddag op circuit en offroad, dan vliegerke terug naar huis.

kan er iemand filmkes posten? Ik heb er nog eentje (kort) van de Panamera Turbo.

GT4

bedankt om deze mooie foto’s te delen :drink: en om ons verdomd jaloers te maken dat wij er niet bijwaren :what: :up:
                  hoe geraak je daar tussen :popcorn:

imo, niks boven de looks van een 911 :hail:

J

een beetje off topic, sorry.

IMG_4579.JPG

IMG_4581.JPG

IMG_4583.JPG

IMG_4517.JPG

IMG_4501.JPG

IMG_4496.JPG

IMG_4559.JPG

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.