Onbekend knopje

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Onbekend knopje

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Hallo allen ! Op de stuurkolom van mijn 964 staat onder de bedieningshendel van de knipperlichten (pinkers) een klein zwart kantelknopje, qua formaat vergelijkbaar met het knopje voor de juiste afstelling van het boordklokje. Ik vind echter nergens de functie van dit knopje terug :wtf: , ook niet in de handleiding van de wagen. Waarschijnlijk kennen andere 964-eigenaars dit knopje wel ? Alvast bedankt !

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
      • @deepee, da 2de knopje is bij mij ook aanwezig en is voor de spiegels L en R, da ander knopje heb ik ook niet op mijn 964 (1/91). :think: :think: :think:

bovendien zit er boven je contactslot (onder je klokken) nog een extra schakelaar die mij niet origineel lijkt ?

Marteralarm op / af-knopje ?

Wim

Is geen origineel knopje wat daar zit, dus zal wek iets extra op aangesloten zijn (of was) en dat moet je even zoeken. 😉

Anoniem

Ik dacht het wel … Is een goede reden om nog eens een ritje te maken 😀 Tot straks !

… en de auto start in beide standen van de schakelaar ?

ik ook

Anoniem

Inderdaad … Strange … Eigenlijk wel eens nieuwsgierig wat het zou kunnen zijn.

Bij mij zit daar de controle van de Boordcomputer

Attachments:
                        • foto.jpg
                        Anoniem

Je hebt gelijk Mitridi, een beeld zegt vaak meer. Hierbij een foto. De wagen werd origineel ingeschreven in 04/89, dus is één van d eerste …

Attachments:
                          • IMG_3481.jpg

heb ik niet op mijn 964 de mijne is van ’93

foto zal meer duidelijkheid brengen denk ik

Anoniem

Hallo Mitridi !
                              Dank voor de reactie maar het is niet dat knopje dat ik bedoel. Het “spiegelknopje” staat inderdaad op het dashboard, maar deze schakelaar staat recht onder mijn pinkerhendel op de stuurkolom … Het lijkt me wel origineel.

Carrera4
                                dit knopje is voor het kiezen van linker of rechter spiegel en dan juist te zetten met het knopje op de deur

keep-calm-and-push-the-button.jpg

:mrgreen:

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.