Ondehoud boxster 2.7 aan mafia prijzen

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Ondehoud boxster 2.7 aan mafia prijzen

• Maker
    Discussie
  • Beste vrienden,

Ik heb een klein verhaal voor jullie dat echt is gebeurt en waar nog steeds veel personen in lopen 😕 roll: .
    Er komt dus een klant waar aan hij voordien de wagen had verkocht bij hem binnen met een Porsche Boxster 2.7 voor een groot onderhoud. Nu op dit zelfde moment stapt er ook een van mijn medewerkers binnen om te gaan zien of hij nog van die kleine brommers had staan. Nu hij volgt het gesprek tussen de persoon van de Porsche en de autohandel, en dit gaat als volgt.
    De autohandelaar beweerde dus bij hoog en laag dat voor het groot onderhoud de motor moet gedemonteerd worden en dat dit een werk is van 4 dagen als alles goed meegaat. Nu de klant kijkt wel effen verbaast en stelde hem de vraag wat dit gaat kosten aan werkuren, daarop antwoord de handelaar ‘ zeker minimum 1600 euro ex BTW voor het groot onderhoud’ 😕 . Nu mijn medewerker staat stom verbaast te zien maar geeft geen commentaar over dit alles en toont dan ook dat hij van niets weet. Nu het strafste van dit alles is dat die klant toestemt met deze prijs en zijn wagen laat staat om het groot onderhoud te laten uit voeren.
    Nu snap ik echt niet hoe het komt dat er nog steeds mensen zijn die hun zo in het zak laten zetten 🙁 , zeker als je weet dat deze prijs echt overdreven is en dat de motor er niet uit moet voor dit onderhoud.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • [quote=”carrera 3.0″:390to62r]Afdichtingssiliconen 😯

Fred_911, dat was toch geen loodgieter waarmee je die “testrit” deed ❓ ❓

Je hebt echt je kans verkeken, Fred_911 ➡ Deze auto had een echt prijsbeest kunnen worden ….. “Wrak van het jaar” 😀

Het is impressionant hoe inventief hij is met z’n excuses ➡ Op het hilarische af ….

Zelfs goedgelovige leken lopen hier toch niet in ❗ ❗

Erg als je op zo’n manier moet commerce doen 🙁 [/quote]

Dit alles wetende dat ik in een zaak werk waar ze autoalarmen ed plaatsen, en dat ik jaren al voor die gast gewerkt heb. Dan proberen ze je zo int zak te zetten. En ja ik kan er ook ni aandoen dat zijn commerce nimeer is gelijk vroeger

Afdichtingssiliconen 😯

Fred_911, dat was toch geen loodgieter waarmee je die “testrit” deed ❓ ❓

Je hebt echt je kans verkeken, Fred_911 ➡ Deze auto had een echt prijsbeest kunnen worden ….. “Wrak van het jaar” 😀

Het is impressionant hoe inventief hij is met z’n excuses ➡ Op het hilarische af ….

Zelfs goedgelovige leken lopen hier toch niet in ❗ ❗

Erg als je op zo’n manier moet commerce doen 🙁

[quote=”924carreragt”:1lfnpkcl]ok, dat weten we dan weer…

Heeft iemand die dichtingskit om te spuiten liggen??? 😀

Luc? 😆 [/quote]

Nee die heb ik niet liggen ik zal daarvoor eens moeten bellen naar de dienen. Man man man die vertelde eens dat hij in het leger altijd moest werken aan Porsche en ik zou het echt niet kunnen bedenken dat ze daar enkele Porsche’s zouden hebben lopen.

Luc

ok, dat weten we dan weer…

Heeft iemand die dichtingskit om te spuiten liggen??? 😀

Luc? 😆

[quote=”RSR”:2fpp080j][quote=”Frederic_911″:2fpp080j][quote=”RSR”:2fpp080j][quote=”Der Ferry”:2fpp080j]als ik uw medewerker was , had ik die man opgewacht buiten en hem even de waarheid verteld 🙄 [/quote]

Dit heb ik hem ook verteld, maar die beruchte autohandelaar was van plan om zijn klant naar huis te voeren ( of dit gratis was weet ik niet maar ik hoop het wel )[/quote]

Begint diene gast zn zaak met een B, en bestaat uit 5 letters? 🙄 indien ja kan ik hier ook een verhaal neerzetten van den diene 😆 [/quote]

Zet maar neer 😉 dan kan ik nog eens 😆 hebben[/quote]

Ik was dus op zoek naar een 911 om om te bouwen naar een 964. Hij wist via den benny da ik op zoek was en belde me om te zeggen da er ene stond. twas ne rode met zo van die geruite zetels in. Op zicht was het ne redelijke, alhowel de banden precies te hoog voor de velgen waren, en de ene dieper in de kast hing dan de andere. Ik heb er dan efkes mee mogen ‘rijden’. Ik ben dan ne keer of 5 stil gevallen, waarna hij nimeer in gang ging en ik telkens enkele minuten moest wachten. Ik dan terug gereden en gezegd da hij met mij eens moest rijden. We vertrekken daar bij hem en vallen opt kruispunt terug stil, kwestie van nekeer af te regelen zegt hij, we kunnen weer starten en doen daar een blokje om en ineens slaat de blauwe rook vanonder de motor juist voor zijn parking. De olie loopt de motor uit. Ik zeg dan, ik ben ni geïntresseerd want als er nog zoveel werk aan is, waarop hij zegt ‘oh das gewoon wa dichtingsiliconen tussenspuiten, en daarbij als ge deze ni koopt wil da zeggen da je ni op zoek bent na ne porsche’ 🙄

[quote=”Frederic_911″:3h5c9jxd][quote=”RSR”:3h5c9jxd][quote=”Der Ferry”:3h5c9jxd]als ik uw medewerker was , had ik die man opgewacht buiten en hem even de waarheid verteld 🙄 [/quote]

Dit heb ik hem ook verteld, maar die beruchte autohandelaar was van plan om zijn klant naar huis te voeren ( of dit gratis was weet ik niet maar ik hoop het wel )[/quote]

Begint diene gast zn zaak met een B, en bestaat uit 5 letters? 🙄 indien ja kan ik hier ook een verhaal neerzetten van den diene 😆 [/quote]

Zet maar neer 😉 dan kan ik nog eens 😆 hebben

ken

spijtig genoeg zijn er steeds bedriegers… nog heeel veel zelfs en niet alleen in de garages…
                  Steeds opletten geblazen, maar ja spijtig genoeg zijn er nog steeds naïeve mensen…
                  Ik kan het niet over mijn hart krijgen om iemand te bedreigen…

[quote=”RSR”:9ts1z7pq][quote=”Der Ferry”:9ts1z7pq]als ik uw medewerker was , had ik die man opgewacht buiten en hem even de waarheid verteld 🙄 [/quote]

Begint diene gast zn zaak met een B, en bestaat uit 5 letters? 🙄 indien ja kan ik hier ook een verhaal neerzetten van den diene 😆

[quote=”Der Ferry”:2uwjmcfk]als ik uw medewerker was , had ik die man opgewacht buiten en hem even de waarheid verteld 🙄 [/quote]

Dit heb ik hem ook verteld, maar die beruchte autohandelaar was van plan om zijn klant naar huis te voeren ( of dit gratis was weet ik niet maar ik hoop het wel )

als ik uw medewerker was , had ik die man opgewacht buiten en hem even de waarheid verteld 🙄

Anoniem

gaat er idd wel erg ver over. Ge moogt uwe kost verdienen, niemand werkt gratis maar dit is gewoon iemand afzetten tot in de hoogste graad.

Idd maar dit is wel een echte schande hoor

Het lijkt steeds dat bij sommige “garagisten” het label Porsche gelijk staat met: “die gaan we eens afzetten”. 😈

Eigenlijk wat medelijden met hen die erin trappen… 🙁

Maar zoals altijd: wie zich goed informeert zal zich niet laten vangen.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.