- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
8 maart 2006 om 14:30
Beste vrienden,
Ik heb een klein verhaal voor jullie dat echt is gebeurt en waar nog steeds veel personen in lopen 😕 roll: .
Er komt dus een klant waar aan hij voordien de wagen had verkocht bij hem binnen met een Porsche Boxster 2.7 voor een groot onderhoud. Nu op dit zelfde moment stapt er ook een van mijn medewerkers binnen om te gaan zien of hij nog van die kleine brommers had staan. Nu hij volgt het gesprek tussen de persoon van de Porsche en de autohandel, en dit gaat als volgt.
De autohandelaar beweerde dus bij hoog en laag dat voor het groot onderhoud de motor moet gedemonteerd worden en dat dit een werk is van 4 dagen als alles goed meegaat. Nu de klant kijkt wel effen verbaast en stelde hem de vraag wat dit gaat kosten aan werkuren, daarop antwoord de handelaar ‘ zeker minimum 1600 euro ex BTW voor het groot onderhoud’ 😕 . Nu mijn medewerker staat stom verbaast te zien maar geeft geen commentaar over dit alles en toont dan ook dat hij van niets weet. Nu het strafste van dit alles is dat die klant toestemt met deze prijs en zijn wagen laat staat om het groot onderhoud te laten uit voeren.
Nu snap ik echt niet hoe het komt dat er nog steeds mensen zijn die hun zo in het zak laten zetten 🙁 , zeker als je weet dat deze prijs echt overdreven is en dat de motor er niet uit moet voor dit onderhoud.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.