Onderhoud 986 bj 2003

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Onderhoud 986 bj 2003

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • Dank uw wel , mmoet wel nog even bekijken hoe het in zijn werk gaat om de handremkabels te vervangen , er is er eindelijk maar 1 stuk denk ik maar weet niet welke kant , maar als dit goed gaat dan maar alle 2 vernieuwen . Ook nog op zoek naar iemand die een spoiler kan spuiten hier in de buurt nie veel te vinden en monteren dan misschien ook nog. 

Het geluid kwam niet door de ophanging alhoewel ook de stabilisatorstangen versleten zijn , maar er was achteraan links een rollement stuk gedraaid waardoor ook het wiel een beetje los zat en dus iedere keer je draaide kwamen die ijzeren stangetjes van de remmen tegen de schijf aan te zitten en ook het rollement die beetje lawaai maakte .
        Dus intussen de achterkant volledig nieuwe schijven, remmen, remschoentjes handrem en rollementen vervangen . Nu nog de voorkant de stabillisatorstangen vervangen die ik binnenkort zal bestellen .
        Hetis in ieder geval al aangenamer rijden met al het lawaai die verdwenen is , het kan alleen maar beter gaan dus.

Groetjes Domi

Intussen is alles gebeurd enkel nu nog de voorste stabilisatiestangen vervangen, de auto rijd een stuk beter en minder lawaai uiteraard. Binnenkort dus de voorkant efkes onder handen nemen , er is ook een binnenkast aan het rechtervoorwiel helemaal kapot en spoiler vooraan is ook gebarsten. De spoiler zou ik willen herstellen en opnieuw spuiten enklel heb ik geen nr van de kleur omdat die niet meer origineel kleur heeft . Normaal is daar een apparaat voor denk ik om de coded van de kleur op te sporen of heb ik het mis ?

De Porsche nog even onderhanden genomen en nu 2 nieuwe stabilisatorstangen gemonteerd en het is een wereld van verschil van het Lawaai als je in een put rijdt. Ook interieur delen van zwart naar zilver veranderd , was vroeger een optie bij aankoop naar het schijnt . En als laatse ook eena chterspoiler eropgeplaatst gewrapt in Carbon .Achterspoiler in carbon

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 1 week geleden door Domi.
            • Deze reactie is gewijzigd 4 maanden geleden door David Claes.
            PM

@Domi, doe jij de werken aan de auto allemaal zelf of laat je dit doen?

Ja ik doe de werken over het algemeen wel zelf, tenzij ik het materiaal niet heb voor sommige dingen ga ik dan bij een vriend die zelf een garage heeft .

Even een vraagje ivm de rubberen tubes die in de cilindershaft zitten van een boxster . Nu heb ik me laten wijsmaken dat deze niet in mijn boxster aanwezig zijn omdat dit een facelift is maar ik denk dat die motoren toch allemaal dezelde zijn, mijne is van eind 2003 ; Iemand een idee ?

Het gaat over dit artikel

Nog een kleine update gedaan aan de snowwhite, namelijk vervangen van zijpinkers van oranje naar smoke, en dybamische leds . binnenkort volgen ook de achterlichten want deze week helaas pech gehad en een achterlicht kapot gekregen lol.

intussen zijn de achterlichten ook vervangen door een (in mijn ogen) mooier exemplaar.

Ook meer passend op de witte kleur van mijn Boxster.

https://usercontent.one/wp/porscheforum.be/wp-content/uploads/hm_bbpui/307667/a5ai9hapq24sggeuznxwi4nkkypmwbde.jpg?media=1731087871

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.