Onderhoud achterruitje binnenkant

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Onderhoud achterruitje binnenkant

• Maker
    Discussie
  • Als nieuw lid van dit forum heb ik recht op één domme vraag.
    Hier komt ze…

Hoe onderhoud je de binnenkant van het achterruitje van je cabriokap.
    Met water en zeep…OK
    Maar hoe kom ik erbij

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Tja, wat je het middenraampje noemt moet er uiteraard tussenuit, anders ga je zeker in de knoop geraken bij het poetsen. 😯

Geniet vooral van het rijden! (en van het denken aan rijden tijdens het poetsen)
      Voor de rest van het poetsen kan je o.a. hier info vinden. Maar misschien wist je dat dit al en is mijn tip overbodig.

[b][i]onnodig quote, dus gewist.
        gelieve bij rechtstreeks antwoord niet te quoten.[/i][/b]

Bedankt Patrick
        Ik heb juist een pasgeboren kleinzoontje van vier dagen oud.
        Hiermee moet het lukken… zeker als hij zijn pamper niet aan heeft. :happy:
        Alvast es proberen het middenraampje achter de zetels weg te nemen.

Eerste en vooral welkom met je Boxster!

Tip 1: huur een 7-jarige in die zich tussen de stoelen en de kap kan wringen.
          Tip 2: vochtige spons aangeven
          Tip 3: doekje aangeven om droog te wrijven

:relaxman:

Graptjen hé.

Ik heb ook al enkele keren mijn best gedaan om alles proper te maken. Kap gedeeltelijk open zetten ka helpen, stoelen naar voor kantelen, en dan zonder je een hernia te draaien zo elegant mogelijk de boel proper maken. Het is inderdaad niet gemakkelijk.

Als je de wind deflectoren uit de beugels haalt kan je er wel beter bij.
          Veel succes! :up:

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.