Onderhoud Cayman

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Onderhoud Cayman

• Maker
    Discussie
  • Weet er iemand of het klopt dat het eerstvolgende klein onderhoud op 30.000 km moet gebeuren ?
    De wagen heeft uiteraard zijn nul onderhoud gehad in Duitsland en staat nu op 11000 km.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • [quote=”Daggie”:4cuuu05y]Ik heb 8000km gedaan op 10 maand.

Da’s veel 🙂 [/quote]

Waarschijnlijk geniet jij dus ook enorm van het “Porsche fahren” zoals de duitsers het noemen…. het klinkt gek maar gisterenavond om 22u45 ben ik in de Cayman gestapt om nog een “toerke” te doen voor het slapengaan. Gewoon bollen dus….Alles was vrij rustig op de wegen en relatief droog hier. Heb er ontzettend van genoten 😉

Ik heb 8000km gedaan op 10 maand.

Da’s veel 🙂

[quote=”Bernie”:1slanrjr]5000 km op 3 maanden is al goe gebold… Ik heb de Cayman nog maar pas en het rijplezier is groot, maar aangezien het om een tweede voertuig gaat zullen de kilometers allicht niet te hoog oplopen… 😉 [/quote]

Ik heb nu al met de 996 4S een goede 14000 km gebold op 4 maanden 😆 . Maar ik overweeg om een winterdieseltje aan te schaffen want mijn banden zijn versleten en het groot onderhoud komt eraan 😥 😆

5000 km op 3 maanden is al goe gebold… Ik heb de Cayman nog maar pas en het rijplezier is groot, maar aangezien het om een tweede voertuig gaat zullen de kilometers allicht niet te hoog oplopen… 😉

Zowel RS als Carrera Motors hebben een goede reputatie, ik zou deze kiezen die ‘t makkelijkst bereikbaar is.

Hoeveel km rijden jullie met de Cayman per jaar ? Blijkbaar niet overdreven veel ? Ik zit met mijn 997 nu aan juist 5000 km op 3 maanden (wel inclusief de rit van Duitsland naar hier, was al goed voor 700 km)

Inderdaad, dat is hier ook een beetje het probleem als je de P niet te vaak van stal haalt….. desnoods kan ik misschien altijd eens langsgaan voor een “nazicht” tussendoor want die 30k zijn ook nog ver weg.
                Ben juist nog wat aan het twijfelen naar welke P dealer ik zou gaan dan… (Carrera ofwel RS ? )

30K ik ook.

Da’s over 4000 km … Heb dus nog maanden tijd 🙂

Ik ben binnengeweest bij RS Motors tussen 3 à 4000 km voor een kort nazicht en voor het bijvullen van wat olie. Ze hadden me gezegd dat dit best op dat moment kon.

Ik moet nu pas terug aan 30.000 Km.

Bij de nieuwe 997Turbo is dit toch zo dus lijkt het mij maar normaal dat dit voor een Cayman ook zo is.

Natuurlijk als je weinig kilometers doet misschien best toch 1x per jaar gaan

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.