- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
5 juli 2017 om 00:58
Hallo iedereen,
Vorig jaar in juli heb ik mijn 997 verkocht. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en ik heb terug een Porsche gekocht, wel deze keer een model waar ik als kind reeds verliefd op was, namelijk de 964. Het is een carrera 2, manueel met sper geworden. De wagen is in relatief goede staat gezien de 27 lentes. Op heden zijn er enkele zaken die dienen aangepakt te worden, een nieuwe koppeling, remschijven voor e.a. kleine zaken. Zoals alle 964 van de vroege generaties, lekt hij ook wat olie, dit moet tevens aangepakt worden, maar ga hier nog mee wachten tot de winter of misschien volgend jaar…ga eerst zien hoe hij loopt. Nu is mijn vraag hier, waar ga ik best in Oost of West Vlaanderen voor onderhoud, herstellingen voor dit model ? Tevens tips voor een volledige revisie van de motor, waar ik best ga, zijn zeker welkom. Luc Devos uit Ieper is mij aangeraden, schijnt een top mekanieker te zijn, maar als klant weet je nooit wanneer hij aan je auto gaat beginnen, en wanneer hij klaar zal zijn…dit vind ik nu wel vervelend. Dus info & tips meer dan welkom… Van zodra de auto hier bij mij staat, post ik zeker eens een foto …en je zal mij nog wel horen met vragen de komende tijd. Blij terug te zijn in de porsche familie !
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.