Onderhoud Porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Onderhoud Porsche

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Ik weet niet direct of dit hier goed staat maar ik waag het even… 🙄

Waar kan men in Limburg op onderhoud met de Porsche, PRS in Peer is jaren geleden gestopt bij mijn weten, en denk dat er geen ander alternatief is voor mij dan Hermens sportwagencentrum te veldwezelt (lanaken), daar ging ik vroeger. met de 993..
      Ik vroeg mij gewoon af of er nog ergens een alternatief zou zijn waar jullie tevreden van zijn….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
      • Beste forumleden,

Iemand ervaring met JC motors in Berlare qua onderhoud en service ?

“gecodeerde wielmoeren” best niet vastzetten met pneumatische wielsleutels. Altijd doen met een momentsleutel

Tip, best steeds alle moeren en niet alleen de gecodeerde moeren met de momentsleutel vastzetten! :popcorn:

Wel top service blijkbaar bij die Bernard :up:

Geen probleem hoor Taffy, van mij zullen ze alleen maar lof horen van Bernard. :up:
            Ik hoop dat we mekaar zien a.s.Zondag, en hoop dat het weer een beetje meevalt, tot dan zou ik zeggen 😀

dit had ik ook zo niet opgenomen, hoor Wing67. (ik heb er toch een “smiley” achtergezet).
              Je merkt nu dat “geschreven” taal toch wel heel anders kan opgevat worden als bedoeld wordt.
              Misschien zien we elkaar zondag op Best :drink: :drink:

Hallo Taffy, dat van die reclame van Bernard was als “joke” héé,had niet gedacht dat dit misschien als “negatief” opgenomen zou worden :popcorn:
                Bernard is een top-mekanieker en hier zou ik iedereen naar toe sturen voor zijn onderhoud van zijn P. :up: :up:

Ondanks dat Wing67 prefereert dat er geen reclame meer gemaakt wordt voor Bernard Dossogne in Houthalen (anders te lang wachten voor onderhoud 😉 , kan ik het niet laten dit toch te doen.
                  Een “gecodeerde wielmoer” op mijn 993 was blijkbaar te vast aangedraaid (met een pneumatische wielsleutel). Gevolg : niet meer los te krijgen en overgedraaid. Bernard gebeld (op zijn vrije dag, dit wist ik niet). Het zou geen probleem zijn, zei Bernard. Bij Porsche Centre Luik zouden ze alle gecodeerde sleutels hebben. Hij zou een afspraak maken voor mij (Bernard heeft hier jaren gewerkt).
                  Afspraak gisteren namiddag. Bij Porsche centre Liège was men ervan op de hoogte, en men heeft mij onmiddellijk geholpen. Een nieuwe set gecodeerde moeren lag al klaar, en men heeft de bout verwijderd (niet zo heel simpel, men heeft ze moeten “uitfrezen”). Dit alles zonder aanrekening en met dank aan Bernard. Waar vind je zo nog iemand ?
                  Tip : “gecodeerde wielmoeren” best niet vastzetten met pneumatische wielsleutels. Altijd doen met een momentsleutel, en best iets minder dan de voorgeschreven 130 Nm.(dit “probleem” kwam nogal frequent voor , zei men mij bij Porsche Centre Liège).

[quote=”taffy” post=231713]na de goede commentaren in deze rubriek, heb ik een afspraak gemaakt met Bernard Dossogne voor onderhoud van de wagen.
                    Heb de 993 vorige week gebracht en eind van de week terug opgehaald.
                    Ben SUPER content van Bernard.
                    Wilde de 993 ook verlagen, ook daarin heeft hij mij héél wat advies gegeven.

Garage Dossogne is echt een aanrader ! :up:[/quote]
                    Nu stop almaar met reclame maken, want binnenkort moeten we weken wachten willen we een onderhoudje laten doen 😆 :happydance: :happydance: :drink:

na de goede commentaren in deze rubriek, heb ik een afspraak gemaakt met Bernard Dossogne voor onderhoud van de wagen.
                      Heb de 993 vorige week gebracht en eind van de week terug opgehaald.
                      Ben SUPER content van Bernard.
                      Wilde de 993 ook verlagen, ook daarin heeft hij mij héél wat advies gegeven.

Garage Dossogne is echt een aanrader ! :up:

Goed om te zien dat onze reclame terecht is…

als ik zag wat daar allemaal binnen stond voor onderhoud zou ik hem zeker hiervoor eens bellen, ik twijfel er eigenlijk niet aan dat hij je kan verder helpen :up:

Hey, doet Bernard ook onderhoud op 944?
                            Mijne zou is binnen moeten gaan voor zijn jaarbeurt ( 190 dkm).
                            Floere.

Blij dat het goed is meegevallen 😀

Vorige week ook nog daar geweest om de mijne op te halen, weer leuke babbel gehad en vermeld dat “we” reclame voor ‘m aan’t maken waren. Kon ie wel apprecieren 😉

Vandaag op afspraak geweest bij Bernard Dossogne, (afgelopen donderdag was hij verhinderd)
                                Groot onderhoud gedaan, alles weer tip top in orde, en moet zeggen dat Bernard zelf ne toffe pee is… :up: , bedankt voor dit adres even naar voren te gooien , ga ik zeker terug met de wagen :respect2:

[quote=”Ollie” post=229541]Is ook niet meer Penders, hè …[/quote]

Inderdaad!

Is ook niet meer Penders, hè …

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.