Onderhoud Porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Onderhoud Porsche

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Ik weet niet direct of dit hier goed staat maar ik waag het even… 🙄

Waar kan men in Limburg op onderhoud met de Porsche, PRS in Peer is jaren geleden gestopt bij mijn weten, en denk dat er geen ander alternatief is voor mij dan Hermens sportwagencentrum te veldwezelt (lanaken), daar ging ik vroeger. met de 993..
      Ik vroeg mij gewoon af of er nog ergens een alternatief zou zijn waar jullie tevreden van zijn….

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
      • Penders ontsnapt evenmin aan wat in andere grote dealerships ook gebeurd is de afgelopen jaren. De marketing van hogerhand was gefocust op volumeverkoop. En maar goed ook want de andere modellen hebben al meermaals Porsche en de heilige 911 van de afgrond moeten redden.
        Daarmee hebben ze wel trouwe klanten en ervaren personeel afgestoten. Ze hebben intussen ingezien dat in de handel / onderhoud van oudjes veel geld omgaat. Maar het zal wel nog FF duren voordat ze de nodige know-how weer aan boord en hun reputatie gekeerd hebben.

Goed om weten dit, vind dat Penders niet meer dezelfde garage is sinds Dossogne er is vertrokken.

Dossogne, deze naam moet ik (proberen te) onthouden. :up:
            Houthalen is een heel stuk korter dan Porsche 911 Rescue waar ik nu ga (Kontich).
            Hoewel ik zéér tevreden ben over mijn garage is de afstand overbruggen toch niet altijd zo evident…

Bernard komt inderdaad van bij Penders.. heeft daar meer dan 15 jaar ervaring en is een lopende encyclopedie wat Porsches betreft.
              Ik werk professioneel nauw samen met hem en wij proberen enkel 100% tevreden klanten te bekomen.

Hij is net uitgebreid trouwens op dezelfde locatie.

Als er klachten zijn, mogen die zeker binnenkomen via deze weg en bekijken we die zonder meer. Een goede naam opbouwen duurt even, maar is snel ten gronde dankzij het supersnelle internet. Dus alle commentaren goed of slecht zijn altijd welgekomen en zal altijd iets mee gedaan worden.

Porsche rijden is de essentie voor ons allen.. en auto’s zijn onze hobby en ons beroep. Beter kan het niet worden zeker :driver:

[quote=”RS Evo” post=229507]Doet me een plezier te horen. Ik vraag nu voor korting bij mijn volgende onderhoud :engeltje:[/quote]
                ik zal een goed woordje voor je doen :ass: :ass: lol :up:

Doet me een plezier te horen. Ik vraag nu voor korting bij mijn volgende onderhoud :engeltje:

[quote=”RS Evo” post=228916]Bel ook eens naar Dossogne in Houthalen. Ben ik tevreden van!

http://garagedossogne.be/index.html%5B/quote%5D

Afspraak bij Dossogne is gemaakt voor volgende week donderdag voor het grote onderhoud, mercie mannen voor deze tip :up:

Hij werkte idd bij Penders en heeft daar nog altijd zijn contacten. Ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben die positief is. Dat ie maar lang goede zaken doet!

ga ik zeker doen Floere :up: :up:

Bernard Dossonge zegt me ook iets, werkte denk ik bij penders.
                          Inderdaad een hele aangename man!
                          @ wing 67, hou je ons op de hoogte over je ervaring met dossonge?
                          Floere.

[hide]Ik ken die naam precies van ergens. Heeft hij bij Penders gewerkt ?[/hide]

bedankt voor de tip mannen :up: ik heb gemaild naar Dossogne en normaal gezien ga ik daar een afspraak maken voor mijn onderhoud.. :happydance:

Das just, mijn profielfoto is inderdaad bij Bernard voor de deur. Ik treed OscarTango volledig bij! Ik denk dat ik die 4S daar trouwens al eens gezien heb.

Doe ‘ de groeten als je zou gaan!

ga mijne neus eens opsteken bij Dossogne , alvast bedankt.. :up:

Jurgen Bulen schijnt ook een geode reputatie te hebben. Zit in Kortessem dacht ik.
                                    Was 2 jaar geleden een tussenstop tijdens een rit.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.