Onderhoud Porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Onderhoud Porsche

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Ik weet niet direct of dit hier goed staat maar ik waag het even… 🙄

Waar kan men in Limburg op onderhoud met de Porsche, PRS in Peer is jaren geleden gestopt bij mijn weten, en denk dat er geen ander alternatief is voor mij dan Hermens sportwagencentrum te veldwezelt (lanaken), daar ging ik vroeger. met de 993..
      Ik vroeg mij gewoon af of er nog ergens een alternatief zou zijn waar jullie tevreden van zijn….

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
      • RS EVO, is jouw profielfoto toevallig niet gemaakt bij garage Dossogne?

Ik ga ook naar Bernard Dossogne…. kan er niks verkeerds over zeggen. Fijn in de omgang, altijd correct en houdt u goed op de hoogte van wat hij doet, en vraagt of bijkomende zaken gedaan mogen worden.

Ga niet af op zijn website, die is nog verre van volledig. Garage bevindt zich in Houthalen.

Bel ook eens naar Dossogne in Houthalen. Ben ik tevreden van!

http://garagedossogne.be/index.html

ok ga ik dan toch eens doen… :up:

Ik zou hem toch even bellen. Had toen veel werk en kwam niet toe aan zijn website… De website is nog dezelfde en misschien outdated…

was net zijn website aan het bekijken, maar hij doet blijkbaar enkel restauraties van wagens tot bj 1198, dus daar kan ik niet terecht, ook al is het dichtbij… :bounce:

Ik heb hem al 5 jaar niet meer gesproken, maar vond Kristof Decoene wel fijn om mee te werken. Ik heb er ooit een auto gekocht, waar hij dan conform afspraak enkele werkjes nog aan uitgevoerd heeft.
                    http://www.porsche-parts.be/home.html

De reden waarom ik er niet meer ga is afstand en ondertussen kan/doe ik veel zelf.

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.