- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
23 december 2006 om 02:11
Ik heb aantal vraagjes mbt. het onderhoud bij een officiële Porsche garage. Concreet bij mij zal dat waarschijnlijk Carrera Motos in Gent zijn.
Is het mogelijk om daar bepaalde “uitzonderlijke” dingen te vragen? Ik vrees dat ik niet met de “gemiddelde” Boxster rijd die daar binnenkomt:
Ik zou mijn originele velgen monteren en de wagen omhoog schroeven. Maar dan wil ik bijvoorbeeld kunnen zeggen
– controleer banden niet, ik rijd niet op die velgen
– controleer ophanging niet, ik weet dat ze niet origineel is
– controleer mijn uitlaat niet, ik weet dat hij niet origineel is
– ja er zijn zo wat dingen die niet origineel zijnNu controleren mogen ze natuurlijk altijd doen, maar ze moeten het daar niet gaan vervangen omdat het niet uit hun magazijn komt, zonder mij te contacteren. Ik wil eigenlijk uberhaupt niet dat ze iets vervangen, zonder mij te contacteren. (ik draag zelf de verantwoordelijkheid over wat ik ze niet laat vervangen uiteraard)
Dan heb ik gehoord dat Porsche garages, zonder vragen, soms het interieur “kuisen”. Nu is mijn interieur proper en ik wil eigenlijk niet, dat iemand daar aankomt om te “kuisen”.
Kan je bij Carrera Motors zo’n “verwachtingen” stellen? Ik weet dat ik zowiezo ga bekeken worden als “jonge, ambetante snotter”, maar daar heb ik geen moeite mee. Zolang ze maar de extra moeite doen om rekening te houden met mijn vragen.
Ik heb bij een vorige wagen nl. niet zo positieve ervaringen met “officiële garages” en ik wil graag voorbereid zijn nu.
Als er andere garages hier meer rekening mee houden, ga ik daar wel. Afstand speelt geen rol, maar ik wil wel bij een officiële dealer gaan.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.