Onderhouds hystorie 996 GT3

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Onderhouds hystorie 996 GT3

• Maker
    Discussie
  • Ik heb een 996 GT3 gekocht die enkele jaren in beslag heeft gestaan, spijtige is wel dat er totaal geen boekjes of onderhouds papieren bij zijn, volgens een kleine navraag van mezelf zou deze auto ooit nieuw geleverd zijn bij Porsche centrum Munster in Duitsland, na telefonisch contact vertelde ze mij dat ze van een auto van het bouwjaar 2000 geen informatie meer in hun systeem hebben en dat ze mij niks konden vertelen!
    Is er iemand die weet op welke manier ik meer te weten zou kunnen komen over een auto die volgens enkele mensen die ik al gebeld heb volledig ongekend is?

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Anoniem

Een “birth certificate” zou je toch minimaal moeten kunnen te pakken krijgen via Porsche. Dit kan je aanvragen via de dealer. Het document bevestigd de uitlevering, de opties, en normaal gezien ook de toen gangbare prijzen.
      Dan heb je dat toch al.

Probeer anders eens of ze je via Porsche AG of via Porsche Classic kunnen helpen (hoewel dat jaartal nog niet onder ‘classic’ gecatalogeerd staat uiteraard).
      Maar ze zijn daar wel vrij behulpzaam en kunnen je vertellen welke weg je best kan bewandelen.

classic-service@porsche.de

Veel succes – groeten

Wim

0

het is toch zo geen “echte 996 C2S GT3 Tiptronic”, zoals we onlangs bij de koopjes hadden? :mrgreen: (grapje…)

0
      2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.