Onderhoudsinterval…..987

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Onderhoudsinterval…..987

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Ik heb mijn oog laten vallen op een 987 die 10000km geleden een onderhoud heeft gehad maar dat is wel al bijna 3 jaar geleden….bij Carreramotors. Zijn er risico’s aan verbonden doordat het al 3 jaar geleden is dat de olie ververst werd?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 82)
      • Absoluut. Maandagavond staat hij hier :)zal wat donker zijn voor foto’s maar ik zal mijn best doen. Enne , ik ga proberen om naar de meeting te gaan in Nederland alhoewel ik die ochten d terug kom van Frankrijk :).. Als ik ergens voor ga…..is het wel alles of niks :happydance:

Ons hebben ze ook zot verklaard!
          Wij werken allebei zeer hard en veel dus genieten wij ook de Max van wat het leven te bieden heeft.
          Een paar kleine trips per jaar en een vrijetijdswagen wat nu toevallig een *porsche geworden is.
          Wat de rest denkt daar heb ik lak aan en interesseert ons ook niet.

Ne moto daar hangt ook een leuk verhaal aan. Ooit een yamaha diversion 600 gekocht awel ik mocht toen thuis niet meer binnen als ik met de moto kwam. Uiteindelijk vlug verkocht wegens grote schrik als ik ne linkse bocht nam door ernstige knieproblemen.

Doen wat je graag doet en van de rest niks aantrekken als ze over u klappen dan roddelen ze niet over een ander succes ermee Harley

Inderdaad veel heeft met prioriteiten leggen te maken .Wij verkiezen een Porsche boven iets anders en ontzien ons zaken op andere vlakken maar dat ziet of gelooft de medeburger niet !
            Is ook niet erg zolang wij er maar Fun aan beleven :driver: :driver: 😉

Hoe komt het dat ik daar weer niet van verschiet….
              Ze hadden beter de IT-ers gehouden. Ben al een uur proberen aan te loggen van thuis en ben aan mijn derde “blue screen” toe :what:
              Ach, ieder moet voor zich uitmaken waar hij zijn geld in steekt. Er zijn er die de waarde van huis vergokken of opzuipen. Geef mij dan maar een *porsche :driver: :first:

[quote=”Harley G” post=158338]Normale reactie van onwetenden en niet echt rijke mensen, denk ik 😆 Toen Mushroom nog bij ons werkzaam was , vroegen er ook velen (waaronder mezelf 😳 ) zich af waarom iemand met een Porsche nog gewoon kwam werken…. 😯 Sorry Mushroom :respect2: [/quote]
                Lol! :first:
                Wat er toen allemaal over mij gezegd geweest is die verhalen zou ik graag eens horen se… :popcorn:
                Ik kwam werken om (oa) die Porsche te betalen :up:
                Mijn probleem is altijd dat je afgerekend wordt op de P terwijl de parking daar vol leasebakken stond die veel meer kosten dan wat ik mijn P tweedehands betaald had en dat krijg je er bij de mensen maar niet in 🙁
                Mijne P heeft me daar uiteindelijk mijn kop gekost 🙁 Maar kijk: zij zijn verkeerd, ik niet :engeltje: :first:

Hé best leuk :lekker: . Heb dat verhaal ook al X keer gehoord ( ruzie ).

Normale reactie van onwetenden en niet echt rijke mensen, denk ik 😆 Toen Mushroom nog bij ons werkzaam was , vroegen er ook velen (waaronder mezelf 😳 ) zich af waarom iemand met een Porsche nog gewoon kwam werken…. 😯 Sorry Mushroom :respect2: Ondertussen heb ik het “licht” gezien :relaxman: Alhoewel ik vermoed dat bekenden eerder zullen zeggen dat ik wel troebel van geest moet zijn om zoiets aan te schaffen :happy:

Ik herken velen hun verhaal. Op mijn 18de stond ik zonder toestemming met een moto aan de deur, echter mocht deze er niet in 🙁 , dan maar de garage in bij de buren. Man man man, wat doet een mens allemaal in zijn leven he!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Soms durf ik met een wagen van de garage eens langs te gaan bij mijn ouders .Ik zie aan hun boze blikken het is toch niet waar dat hij weer een andere auto heeft gekocht .
                        Ze hebben me nu verboden om nog in hun straat te komen met een Porsche of andere sportwagen ,wat gaan de buren wel niet zeggen ! 😳 😥 👿

Als ik het mijn ouders vertel, gaan ze zich weer eens afvragen of dat ik ze wel allemaal op een rijtje heb 😈
                          Ik ga het hen face2face vertellen….gewoon om hun gezichten te zien 😆 En dan ne keer langsrijden voor een :driver:

Dat is snel gegaan! Congrats!! :first:

Ik kreeg (vele jaren terug) altijd onder mijn voeten van mijn moeder 😆 8)
                            Had ne moto gekocht zonder dat ze het wist en de verzekeringspapieren waren thuis toegekomen 😳

Tot ik hem wegdeed: Zo ne mooie moto, dat ga je toch niet wegdoen??

Paar jaar later liet ik weten dat ik ne Porsche gekocht…
                            Wat??
                            Ne wat??
                            Ne Porsche????!!!! :bounce: :bounce: :bounce:

Tot ik hem wegdeed 8)
                            Ondertussen hetzelfde verhaal x 5 8)

Congrats man, dat word een leuk weekendje :up:
                              We Want Pics :popcorn:

herkenbaar verhaal, eerst donder en bliksem omdat ik er eentje had gekocht en nu is het donder en bliksem als ik opper hem te verkopen voor een 911. Niet dat het dringend is maar het is en blijft mijn ultieme droom, een elfje cabrio :lekker:

:applaus: :applaus:
                                  Je Nickname aanpassen zal je zelf niet lukken ! Hoeft voor mij ook niet iederen kent je nu toch al onder deze Nickname en weet dat je binnenkort lekker toert met een boxster type 987 .
                                  Enkel onze Forumbeheerder kan manueel een wijziging aanbrengen aan de Nickname .

Thx! Met een beetje geluk staat hij eind volgende week/weekend hier en zal ik wat komen stoefen :happydance: Zal ook ineens mijn nickname veranderen :driver: Kan je wel zeggen dat de wederhelft nu ongeduldiger is dan mezelf! Ze heeft wel nog niet gezien maar toch….. Vorige maand was ik nog zot omdat ik een *porsche overwoog . 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 82)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.