Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Onderhoudsinterval…..987
- Dit onderwerp bevat 82 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 11 maanden geleden door Gert.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Harley proficiat ,zal wel in orde komen .
Jean waarom die mooie foto’s wissen van je wagen .Die mag gerust gezien worden .
Die foto’s zijn van op de Kempenrit met het forum ?Nog effe geduld. Ik wil eerst alles inorde hebben….je weet maar nooit :). Maar het is een beauty!
Top! We zijn benieuwd over welke *porsche het gaat! :applaus:
Ja, maar niet voor die van Joris. Ben vannamiddag verliefd geworden op eentje die alles had wat ik zocht. En we hebben een deal!
[quote=”Harley G” post=157636]Ik ga zondag naar de 2.7 kijken. Blijkbaar heeft iedereen zo wat zijn mening over die andere en ik weet niet meer wie/wat te geloven…[/quote]
En???
Mogen we je feliciteren??
je mag de fotos verwijderen als je wilons b
ik wilde alleen maar zeggen dat je niet alles mag geloven wat de verkoper u zegt,en wat het gevoel betreft amai ben in mijn 68 jaar dikwijls op het gevoel iets gekocht (of gedaan) en het heeft mij veel geld gekost achteraf,niet alleen met autos hoor!! maar in ieder geval succes met uw zoektocht.gr jb
[quote=”Harley G” post=157636]Ik ga zondag naar de 2.7 kijken. Blijkbaar heeft iedereen zo wat zijn mening over die andere en ik weet niet meer wie/wat te geloven…[/quote]
Volg je gevoel 😉
Remschijven en banden kun je zelf toch ook nakijken voor de aankoop. Hoef je geen garagist voor te zijn (of de schijven moesten krom zijn, maar dat merk je bij de testrit dan wel). 🙂
En hoewel het misschien onvoorziene kosten zijn, zijn het wel de normale slijtage onderdelen op een wagen.
Dus het is niet iets wat er mis was met de wagen.Wel mooi om te lezen dat je niet op kosten bespaard als het om je wagen(s) gaat TRIUMPH. :up:
Toen ik mijn Boxster kocht was hij 5jaar oud tip top in orde onderhoudsboekje OK;na 3 Maanden nieuwe remschijven,daarna olielek,daarna nieuwe alternator,nieuwe baterij,4nieuwe banden; boordcomputer defekt, een groot nazicht(vorig was slecht gedaan)Dus hou steeds een kleine reserve euros achter de hand.Nu 4000 euro verder is hij echt top grjb
Zou ik zeker doen! Zelfde prijs en meer opties (leder,xenon). Minstens het bekijken waard voor je beslist.
Ik heb verder niets slecht te zeggen over die andere, ziet er ook zeker mooi en correct uit.
Ik denk allen dat ik zelf niet snel een *porsche van 9 jaar oud zou kopen zonder een AKK, maar dat moet ieder voor zich uitmaken. Toen ik de mijne kocht, had ik er eigenlijk ook best vertrouwen in dat de auto ok was, maar zelfs als de eigenaar tergoedertrouw is, kan er altijd iets aan de hand zijn dat hij zelf misschien ook niet weet.
Ik ga zondag naar de 2.7 kijken. Blijkbaar heeft iedereen zo wat zijn mening over die andere en ik weet niet meer wie/wat te geloven…
Waarom al dat gedoe;hier op het forum staan 2 mooie en gezonde boxsters te koop,een 2.7 en een 3.2 S met 45.OOOkm of 60.000 km en aan een mooie prijs.De 3.2S heb ik gezien zo een mooie wagen.
Ik heb hem gezegd dat ik het wil betalen maar hij heeft ookc chemo dus hij zit het niet echt zitten….war ik ergens ook kan begrijpen. Langs de andere kant is het eenarktkramer dus die zijn gewoon van te “verkopen”
Ik zou toch aandringen op een AKK, dan weet je echt waar je staat, anders blijft het twijfelen of je goed gekocht hebt.
In minj geval heeft de verkoer die zelfs betaald en zijn we samen gegaan, maar als je aanbiedt dat jij het betaalt en desnoods zelf gaat, dan is er toch geen reden om dat te weigeren, behalve als er iets fishy aan de hand is?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.