Onderhoudsinterval…..987

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Onderhoudsinterval…..987

• Maker
    Discussie
  • Ik heb mijn oog laten vallen op een 987 die 10000km geleden een onderhoud heeft gehad maar dat is wel al bijna 3 jaar geleden….bij Carreramotors. Zijn er risico’s aan verbonden doordat het al 3 jaar geleden is dat de olie ververst werd?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 82)
    • Goed om te weten. Ik vind alleen info terug vanaf januari. De reden dat hij die verkoopt zou met zijn ziekte te maken hebben en die is hem pas sinds 30/12 bekend….. Een AKK wil hij ook liever niet laten uitvoeren omwille van zijn ziekte…maar hij zou hem wel tot bij mij thuis willen brengen….. Ik heb ergens wel wat schrik van maar anderzijds heb ik er niks verdachts aan gezien en is er die extra set wielen en 2 nieuwe achterbanden voor de 19″ velgen. Die koop je toch ook niet als je wagen niet correct is, hé. Moeilijk in te schatten. De dealer waar hij van komt zegt dat ik mij geen zorgen hoef ge maken over de historiek en de auto komt van kennissen uit de buurt maar dat is iets wat ze allemaal zeggen 🙂

Neen, even serieus, u vooral niet laten opjagen! Ik denk niet dat hij morgen gaat weg zijn, dus rustig laten bezinken.

Die stond al te koop toen ik een Boxster zocht in December (en wie weet hoeveel langer al), dus de kans dat die morgen weg is, is inderdaad klein

Vrouwen zijn gelukkig stuurbaar zonder dat ze het zelf doorhebben. 3 weken geleden was ik nog zot als ik over Porsche begon, vorige week was al wat geïnteresseerd maar zou zelf niet durven rijden en vandaag zag ze zichzelf al met Porsche naar het werk rijden bij goed weer…. :happydance:

En onder het motto: Een auto is stukken gebruiksvriendelijker dan het openbaar vervoer hebben we altijd goede punten :applaus:

Jochen dat “klappen” is eigenlijk vertellen ik heb een auto gekocht . 😉

bij mij thuis koop ik en geef dan de sleutels aan de vrouw, zij vindt dat goed geregeld zo :coolness: en ik koop wat ik wil :first:

[quote=”Funny” post=157147]Gaan kijken en rijden ,vergelijken. Dans eens met moeder de vrouw klappen en kopen .En dan :driver: :driver: en genieten . ;)[/quote]

Ervaring ? 😀

Gaan kijken en rijden ,vergelijken. Dans eens met moeder de vrouw klappen en kopen .En dan :driver: :driver: en genieten . 😉

+1 mush

[quote=”mark986″ post=157075]is net een zwarte 2.7 te koop gekomen hier op het forum!!! Ziet er zeker ni verkeerd uit![/quote]
                        Idd, en deze geeft me om één of andere reden meer vertrouwen dan die met “lichte schade”.

https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop/122305-porsche-boxster-27i-2005-45000-km#157090 :engeltje:

@s2 de info die ik heb verstrekt is correct! Ik heb niet gezegd dat dit voor uw wagen was dewelke mag gezien worden evenals de boxster van jorisvc
                          Harley heeft moeilijke keuzes te maken :respect2:

Heeft lang bij een handelaar te koop gestaan, is net een zwarte 2.7 te koop gekomen hier op het forum!!! Ziet er zeker ni verkeerd uit!

die foto komt me bekend voor … iemand hier op het forum heeft een soortgelijke gepost bij z’n intro of bij de aankoop van die wielen.

987zeebrugge.jpg

De vrouw des huizes heeft het meer voor de Boxster enne het verschil in prijs is toch nog aanzienlijk….. En ik heb nog nooit met een 991 gereden……

Als je twijfelt tss een Boxster of een 911 (996) en het scheelt maar enkele 1000€ (bedoel die van S2 dan bv.) dan zou ik toch zeker voor de 996 gaan zulle :salut: :salut: :salut:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.