Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Onderhoudsinterval…..987
- Dit onderwerp bevat 82 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 12 maanden geleden door Gert.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Voor alle duidelijkheid….ik zoek een 2.7. Als ik de jaarlijkse kosten van een Boxster S 3.2 moet dragen, dan is de keuze voor een 911 996 direct gemaakt….:)
Het moet een cabrio zijn dus de Cayman valt af. Ik denk dat de boxster het meeste plezier gaat geven in het weekend. Maar de 911 van S2 is echt wel :hail:
Zowel rijden met 911 als met een Boxster ! 2 verschillende wagens .Waarom niet de Cayman eens bekijken .
Een Boxster is Fun. :driver: 😉Als je budget het toelaat, dan zou ik voor de 911 gaan. Anders ga je met de gedachten blijven zitten dat het toch net niet is waar je van droomde. En anders moet je heel zeker zijn dat je een Boxster wilt en daar dan ook 100% voor kiezen. (en eventueel op termijn upgraden naar een 911) Blijven dus 2 opties, en enkel jij weet welke de juiste is ;).
Tja, ik heb het zwaar te pakken maar het is moeilijk. De ultieme droom is uiteindelijk een 911 maar de Boxster voelt enorm goed aan. Met een 911 heb ik nog niet gereden dus kan ik niet beoordelen. Enfin, we denken aan het niets anders meer 😉
Hmmm, om 01:30 ‘s nachts op het Porscheforum posten … da’s echt niet gezond hoor, duidelijk een zwaar geval van Porschitis 🙂
Veel sterkte in je moeilijke beslissing! En er is maar 1 goede keuze, en da’s die waar je jezelf het beste bij voelt!
Yep, het is naar de kl*ten. Ben vandaag twee keer verliefd geworden op 2 totaal verschillende Porsches…..met dezelfde kleur.
Mijn madam is lief vandaag maar ik merk het nauwelijks want ik denk Boxster of 996? Al de rest verdwijnt op de achtergrond en de fantasie slaat op hol…..Ik sla hier rood uit tot achter mijn oren 😳 ! Thanks voor alle lof :hail:
Harley G, pas op als je naar die van S2 gaat kijken, ik vrees dat je verkocht gaat zijn ! 😉
Is inderdaad niet zo vanzelfsprekend dan.
Misschien kan zijn vrouw, één van de kinderen, ander familielid of vrienden wel meegaan?
Voor elk probleem is er een oplossing. 🙂Leuk dat je ook even bij Maarten gaat kijken. Bij hem ben ik ook ooit geweest ivm zijn Boxster 986.
Is een vriendelijke gast die heel behulpzaam is. :up: Bij hem ga je zeker wat leren en misschien zelfs kopen. 😉Ok, ik zal zien wat er mogelijk is. De eigenaar ondergaat chemobehandeling dus dat is mss niet zo vanzelfsprekend in dit geval.
Ik ga ook naar de 996 van S2 kijken……het Porschevirus is meedogenloos… *luvJe zegt het zelf al hoe het in zijn werk gaat. 🙂
Best kun je er zelf ook wel bij aanwezig zijn. Dan weet je direct hoe en wat.
En tenslotte gaat de AKK op uw kosten gebeuren (of er moet een andere afspraak zijn met de verkoper).Moesten er toch nog punten boven komen tijdens die AKK, heb je een goede reden om nog over de prijs te discussiëren.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat de prijs ook daadwerkelijk gaat zakken. 🙄
Als de koop om de één of andere reden niet door zou gaan na een AKK, ben je wel het geld kwijt van de keuring, maar heb je tenminste geen kat in een zak gekocht. 😉[quote=”WES-RS” post=156678]Een echte Porsche liefhebber geeft zijn wagen het onderhoud dat hij verdient. 🙄
Ik zou mijn ogen toch goed openhouden en een AKK lijkt me in dit geval geen overbodige luxe…[/quote]
En hoe gaat dat met een AKK? Ik laat hem die naar een Porsche Center brengen voor een volledige check en als die goed is, kan de verkoop doorgaan. Of gaat dit in zijn werk, normaal?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.