Onderhoudsinterval…..987

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Onderhoudsinterval…..987

• Maker
    Discussie
  • Ik heb mijn oog laten vallen op een 987 die 10000km geleden een onderhoud heeft gehad maar dat is wel al bijna 3 jaar geleden….bij Carreramotors. Zijn er risico’s aan verbonden doordat het al 3 jaar geleden is dat de olie ververst werd?

7 reacties aan het bekijken - 76 tot 82 (van in totaal 82)
    • Volledig mee akkoord deepee!
      Maar waarom de wagen dan nog 3 jaar bijhouden en wel jaarlijks tax en verzekering betalen maar een onderhoud niet…? :think:

de TS schrijft dat de eigenaar een ernstige ziekte heeft … het zou kunnen dat een mens daardoor andere dingen belangrijker gaat vinden, zelfs een P

Een echte Porsche liefhebber geeft zijn wagen het onderhoud dat hij verdient. 🙄

Ik zou mijn ogen toch goed openhouden en een AKK lijkt me in dit geval geen overbodige luxe…

Gaan kijken kan geen kwaad, eh. Enig idee wat het ongeveer kost voor een olieverversing? Ik ga er straks naar kijken. Hij is van een echte Porsche liefhebber (mss zelfs hier op het forum) en hij heeft nog 911 van 1985 staan ook. Helaas heeft hij een heel ernstige ziekte….. Enfin, we zullen wel zien 😉

10 000km op 3 jaar ? zonde 😥

Moet elke 2jaar onderhoud hebben.
                In mijn zoektocht ga ik er altijd vanuit, als al op het reguliere onderhoud bespaard is, waar dan nog?
                Onderhoud aan een boxster is best te betalen hoor!

Ik denk niet dat het een probleem is,maar raad wel aan als je er mee gaat rijden toch even de olie laten verversen :driver:

7 reacties aan het bekijken - 76 tot 82 (van in totaal 82)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.