onderkant opnieuw behandelen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 onderkant opnieuw behandelen

• Maker
    Discussie

• Brecht
    Deelnemer

hallo,
      rechtsachter heb ik wat last van roest aan de onderkant.
      waarschijnlijk is er een nieuwe zijkant gemonteerd vroeger.

ik zou graag de hele onderkant van de wagen opnieuw een beschermlaag laten geven (of zelf doen als dat mogelijk is)
      maar waar kan ik daarvoor terecht en wat voor product is dat?
      misschien dat ik het zelf kan doen?
      of gewoon langs bij een autolakkery?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Graag gedaan hoor.

100€ is een mooie prijs.
          jammer dat westerlo zo ver van mijn deur is…
          bedankt voor de reactie, nu weet ik teminste wat vragen aan de locale spuiters in de buurt.

Niet vergeten eerst het roest weg te werken en een laag antie roest te plaatsen. Daar na alles zuiveren en goed azien dat er geen vocht meer is, hierna kan je dan de RUTEX plaatsen. Wij voeren ook deze werken uit maar voor wij de RUTEX plaatsen zetten wij eerst de wagen in het cabine om te laten bakken zo zijn we zeker dat de wagen goed droog is.

Luc

beste,

dinitrol is voor in de holle ruimten, tegen roest aan de bodem zal dit niet veel helpen. rutex is het beste ertegen, maar natuurlijk eerst behandelen en insmeren met rrodbruin zoals ze in vaktermen zeggen. ik kan uw bodem volledig roestvrij maken en terug behandelen met rutex voor 100 euro als u wil. je laat maar iets weten

Dieter

dinitrol is een middel dat veel wordt gebruikt tegen roest wering.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.