Onderzoek voor Afstuderen + WIN duo Tickets voor FIA WEC Spa

Home Forum Porsche Talk Onderzoek voor Afstuderen + WIN duo Tickets voor FIA WEC Spa

• Maker
    Discussie
  • Beste Porscheforumleden,

Momenteel ben ik student commerciële economie. Ik ben langzaam aan bezig met afstuderen. Voor het bedrijf waar ik stage loop dien ik een onderzoek te houden m.b.t. naamsbekendheid en communicatiemiddelen. Ik loop stage bij een Belgisch Porsche race team.

Ik wil jullie vragen om mee te doen met dit onderzoek. Jullie zouden mij hiermee enorm helpen. Het onderzoek duurt maximaal 4 minuten en je maakt automatisch kans op 2x een duoticket voor de FIA WEC op Spa Francorchamps op 7 mei 2016

—–>>>Meedoen met het onderzoek kan door hier te klikken<<<------ Nogmaals, jullie zouden mij enorm hiermee helpen en ik verloot graag de duotickets voor FIA WEC SPA FRANCORCHAMPS

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Uit een warm hart voor de studenten en dat ze het in de praktijk moeten leren, heb ik ook regelmatig meegewerkt aan allerlei onderzoeken. Maar heb nog nooit (ook niet na verzoek of toezegging) onderzoeksconclusies en resultaten mogen ontvangen. Ik ben er dus efkes klaar mee …

Done :salut: :salut: :salut:

Niet erg mannen, i, heb het er wel ingezet!

Ben ik totaal vergeten 😥 :bounce:

[quote=”Harley G” post=232616]… Maar zijn opdrachtgever mag inderdaad een kleine donatie doen voor de gratis reclame….[/quote]

dan heb je bij het invullen van de enquête toch zeker wel de suggestie gedaan om straks forumsponsor te worden om zo zijn naambekendheid nog meer te boosten 😎

Ik wil me wel opofferen om naar Spa te gaan. :first:
                Formulier ingevuld…

Is ergens ook wel logisch dat die naam prominent aanwezig is, lijkt me.
                  Het is tenslotte een onderzoek dat hij doet in opdracht van dat bedrijf naar de naamsbekendheid van dat bedrijf….. Dan moet je die naam wel een aantal keren laten vallen….
                  Als hij een algemeen onderzoek zou doen naar wie de meest gekende en best gereputeerden zijn, moet hij het algemener houden, denk ik….
                  Maar zijn opdrachtgever mag inderdaad een kleine donatie doen voor de gratis reclame…. :salut:

Ingevuld, naam van het bedrijf is inderdaad wel erg duidelijk. :engeltje:

Klopt je kan niet naast de ” sponsor ” lezen .
                      Wat top restaurateurs betreft hier heb ik CCR ingegeven zo pikt onze forum goeroe ook zijn graantje mee . :up:

Nu nog wachten op het :driver: duoticket voor de FIA WEC op Spa Francorchamps

Helemaal juist Vonheist. Ik heb er hier trouwens ook elk jaar eentje. De laatste (een Zweed) heeft zelfs een maand in onze logeerkamer gelegen.

Maar de naam van zijn “sponser” kwam er voor mij net iets te veel in voor. Vandaar de levensles die ik die jonge gast ook even wou meegeven.

Ingevuld. Studenten moet je steunen hé 😀

nog eentje: wiens brood men eet, wiens taal men spreekt :happy:

Antwoordforumlier ingevuld … lijkt wel wat veel op reclame voor een bepaald bedrijf vind ik persoonlijk.

Een bijdrage aan het forum lijkt me hier meer dan op zijn plaats!!! Bovendien zou de uitkomst van de studie hier ook moeten gepubliceerd worden.

Ja beste economie student, daarop is “economie” gebaseerd. “Voor wat, hoort wat”. “Voor niks krijg je niks.” “Voor niks gaan de zon op” en zo zijn er nog wel een paar!

ik had al deelgenomen :engeltje:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.