Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Crash Foto’s › Ongeluk Cayenne
- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 3 maanden geleden door porschky.
-
MakerDiscussie
-
11 augustus 2012 om 09:36
Zelfs in een Cayenne geraakt men zwaargewond…
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=BLRVA_20120811_001 -
MakerDiscussie
-
ik probeer dan weer hard om geen grapjes te maken over hoe die uitlaatgassen er dan voor zouden kunnen zorgen dat je gesprek aan de GSM een hijgtelefoon wordt en dergelijke… probeer nog minder grapjes te maken over de voordelen van de combinatie handsfree en hijgtelefoons…
Mja, dat is op zich al een discussie waard 😉
Ofwel ben ik gewoon high on a happy vibe als ik met de 996 op weg ben :driver:
(probeert hard geen grapjes te maken over doorroeste warmtewisselaars en de bijhorende uitlaatgassen in de cockpit)… 😈Als je gebeld wordt en je verstaat geen fluit van de conversatie mag je er vergif op innemen dat uw gesprekspartner handsfree aan’t bellen is. Hol, een stem in de verte, feedback, geruis etc…
Voor mij dus geen handsfree dank u wel.
Of je nu handsfree belt of niet, je weet niets meer van hoe je ergens bent geraakt na een telefoongesprek.Heb me die bedenking ook al meermaals gemaakt.
En inderdaad de zwaarste wagens, volgens mij is dit om te pronken dat ze kunnen bellen en rijden 🙂In mijn dagelijkse wagen zit ik met bluethooth, en als je dan handsfree belt, is er van veel concentratie soms nog geen sprake…
In de Porsche laat ik dat ding lekker bellen (en meestal op stil staan), de soundknop aan en genieten… 😆
[quote=”tvanbroekhoven” post=105172][quote=”mark986″ post=105170].
En dan die ‘handsfree is te duur’, zegt genoeg over die persoon 🙄
[/quote]Misschien niet gerelateerd, maar ik heb me die bedenking toch ook al een paar keer gemaakt. Dan zie je bv iemand in een Aston ietwat onhandig v links naar rechts op de snelweg dweilen en als je hem dan (voorzichtig ) voorbij steekt zie je duidelijk dat ie zijn GSM in zijn hand heeft…
Was de optie dan te duur of zijn ze gewoon niet in staat om het apparaat te koppelen ?[/quote]
+1
ik doe jaarlijks +/- 50000 km en maak me die bedenking regelmatig als je een dure auto ziet (die traag rijd of…), zijn ze meestal niet handsfree aan het bellen
Ik vraag me danzelfs af of dit nog een optie is bluetooth in de duurdere segment wagens[quote=”mark986″ post=105170].
[/quote]Misschien niet gerelateerd, maar ik heb me die bedenking toch ook al een paar keer gemaakt. Dan zie je bv iemand in een Aston ietwat onhandig v links naar rechts op de snelweg dweilen en als je hem dan (voorzichtig ) voorbij steekt zie je duidelijk dat ie zijn GSM in zijn hand heeft…
Was de optie dan te duur of zijn ze gewoon niet in staat om het apparaat te koppelen ?
vind ik ook jammerlijk dat men zich altijd uitspreekt over feiten waar men niets van weet. Als het in een touareg (zelfde motor) gebeurde zou die comment er niet bijstaan. Maar owe het is een Porsche….tsss….
Gelukkig is er van die jonge mensen niemand zwaar gewond! Een ongeval is al erg genoeg op zich!
😥 niet zo goed, eveneens de commentaar die sommige mensen weer uitspreken onder dit artikel.
[color=#0000ff]
“Een 18-jarige kan zomaar met een Porsche Cayenne rijden, met meer dan 150 kW (+200 PK) maar wie met de motor wil rijden, moet zijn rijbewijs in stappen halen: ten vroegste op 18 jaar 125cc en max 11kW (‘A1’), min 2 jaar later max 35kW (‘A2’) en nog eens (minimum) 2 jaar later ‘volledig’ rijbewijs A.”“18 jaar en met een Porsche Cayenne van 200 à 300 pk, die jongen heeft geen benul wat onder zijn gaspedaal steekt. En je dan even laten gaan hé..”
“ofwel aan het bellen met haar gsm want als men met zo een auto rijd dan is die handfree net iets te duur”
“altijd hetzelfde liedje…Snelheid!!!!!!! “[/color]
Ik denk dat die eprsoon blij mocht zijn dat die in een Cayenne zat .
De lichamelijke schade zal aanzienlijk minder zijn dan in een normale of sportwagen .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.