Ongeluk Shumi

Home Forum Zeverhoekje Ongeluk Shumi

• Maker
    Discussie

• Wim

Ik heb het even afgewacht hier op het forum, maar is er dan niemand hier begaan met het ongeluk van der Michael. :think:

Was toch een van wereld grootste F1 coureurs, en dan nu op het moment dat hij afscheid nam van deze sport waar zoiets eerder verwacht wordt dan bij het skiën gebeurd dit.

http://www.nusport.nl/overig/3664036/schumacher-ski-ongeval-in-levensgevaar.html

Ik hoop dat zijn vechters mentaliteit nu nog net zo aanwezig is als bij het racen. 💡

3 reacties aan het bekijken - 46 tot 48 (van in totaal 48)
    • S2

Volg het sinds gisteren op de voet!

Was heel “chaotisch” nieuws, eerst zwaargewond, dan viel het al bij al nog mee, dan toch maar afgevoerd naar een ander ziekenhuis, en dan ging het plots heel snel naar zeer kritiek.

Eerlijk? Ik vrees voor het ergste! Hier komt hij niet ongeschonden uit.

(Er worden vergelijkingen gemaakt met Richard Hammond op sommige sites, maar dat was volgens mij een uitzondering)

Ik ben geen skiër dus ik ga geen uitspraken doen over “buiten de piste” skiën, maar heb er wel mijn idee over.

Was gisteren in het 7 uur journaal zowat de helft van het nieuws denk ik 🙂

En die helmplicht, ik versta niet waarom ze die niet invoeren? Omdat het niet “cool” is, is toch de domste reden die er is?
        (Ja, ik weet het Schumi droeg een helm, anders was het zeker fataal geweest)

Wim

Is toch wereldnieuws hoor, elke Nederlandse en buitenlandse zenders hebben er wel zendtijd aan besteedt.

Of loopt het journaal ook achter bij jullie. 😉

Dit is het eerste wat ik hier van hoor! 😯

3 reacties aan het bekijken - 46 tot 48 (van in totaal 48)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.