Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
    Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
    Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,285)
    • einde van een supercars&coffee

In de openingsronde van de Britse Porsche Carrera Cup haalt deze piloot 13 concurrenten in :driver:

Porsche 930 met 750 pk

Carrera 911 RSR replica

Porsche 964 vs 968; Front Engined water-cooled or rear engined air-cooled?

Porsche @ Pikes Peak Hill Climb USA

zijn redenering om de cruise control te laten inbouwen in een GT3 is ook top :up:

CONFIRMED: Ik heb dezelfde zetels en gebruik dezelfde techniek.

filmpje van Janko Lind: my 991 mk2 GT3 2018 Options

Vanaf 9:20 beschrijft hij hoe in te stappen met bucket seats.. Weeral hilarisch! “If you cannot lift yourself out of the bucket seat, consider a gim-subscription before ordering a GT car..” Ha! :happy:

Zalig filmpje en zalige weg:driver: :driver: :driver: :driver: :driver:

Interessant, hoewel ik regelmatig van mening verschil met de heer/heren. Ik zou wel eens met zo een Carrera T willen rijden.

kijken vnf 2:00 min

Romain, automotieve chameleon, respect !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,285)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.