Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie
  • Lisa Taylor swapped horses for Porsches and built her own secret collection, including a 1973 911 Carrera RS and a Ruby Star GT3RS.
    This is the story of a lady car collector.

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 307)
    • Restomod

De onvolprezen Harry Metcalfe over de old school Carrera GT

Vorige clubblau, nu Voodoo Blue, een formidabel kleur!

Luke is een Brit die in Zwitserland woont maar nu op excursie in USA. GT3 touring in PTS clubblau met aangepaste uitlaat en inlaat etc.

Voor wie een uurtje tijd heeft: 992 cabrio vs 718 Boxster T.

Deze 992 (4S cabrio, dus voor gebieden met strenge winters en mooie zomers?) kost 180k€ 😯
                Dus duurder dan een 991 GT3 touring…

Ik vermoed dat ze op de payroll van Audi staat als influencer !

Tja, madam Calate is duidelijk het noorden kwijt sedert ze haar GT3 heeft ingeruild…

[hide]Mja, Nick heeft wel een paar valide punten denk ik. Het grijs, de conformiteitsdrang en hokjesdenken van deze maatschappij zijn verstikkend voor de individualiteit bij momenten. En driewerf ja sportieve suvs zijn een contradictio in terminis, heeft hij helemaal gelijk in.

Sidestep. Voel me wel aangetrokken tot deze groene vijfcylinder, te zien vanaf seconde 27.

Ook de presenterende dame in kwestie kan ik veel meer appreciëren dan Greta Thunberg.
                      [/hide]

Nick Murray, een NZ kiwi in USA, slaat voor één keer spijkers met koppen… Over kleuren, vermogen en de wegligging van een SUV tov een 911…

MCG Propulsion @ Vieux Charmont

Hoe, dat spel doet maar 7000 toeren of wat? 😈

Niet normaal hoe snel dat naaldje heen en weer gaat…

356 is wel de waarheid wat geweld aandoen want teller is niet zo exact… P zegt zelf 340..

Not bad at all…

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 307)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.