Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
    Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
    Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 1,285)
    • Money well spent! :first:

Click…

[quote=”deepee” post=253697]https://youtu.be/-KNjkDU-LhQ[/quote]

Dank u deepee! Ik ben direct zwaar fan van Sophia. Veel leuker om naar haar snoetje te kijken dan naar die malle Schmee… :popcorn:

Sophia Calate website

Voila, dat dacht ik dus ook. En toch blijft iedereen naar een turbo grijpen …

@BC compressor: geen extra warmteontwikkeling, intercooler kan op de plaats van de deleted airco condenser, minder onderhoud en geen turbogat

Ik wil hier een hybride versie van, eens vragen of Wim die wil bouwen voor mij 😉

Even serieus. Met prestaties op circuit indachtig, en het vermijden van heatsoak. Turbo of compressor ?

bij track toys wordt het blokje meestal bijgeblazen

z928track.jpg

Supercool zo een 928 racer. Heb daar ook al eens over gemijmerd ten tijde dat onze Wim van CCR hier zijn 944 voorstelde.

[video width=425 height=344 type=vimeo]121446745[/video]

Cayman GT4 Clubsport vs. Carrera 993 @Nürburgring Nordschleife

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 1,285)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.