Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
      Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
      Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,285)
      • Porsche 718 Cayman S | Top Gear Series * Chris Harris gets the verdict on the Porsche 718 Cayman S

Biturbo Porsche Boxster With Central Driver’s Seat by Bisimoto Engineering

Nurburgring taxi lap in 991.2 GT3 RS with Kevin Estre

Ik was toch een mooi kindje hé? 😉
              Allez, mijn moeder vond dat toch altijd :mrgreen:

Proberen zei ik… niet bekeren :mrgreen:

Dit is overigens wat ik vind als ik “koppig” goegel 😆

koppig.jpg

:engeltje:
                  Je begrijpt het niet vrees ik.
                  Als je “koppig” opzoekt op Google staat er een foto van mij bij :sarcastisch

Inderdaad top!
                    Schitterend wat hij doet als de pompjes van de motorkap het begeven 😀
                    Als hij het rijgedrag en schakelen en remmen beschrijft, denk ik dat hij zelfs Mush kan overtuigen om een 944 te proberen :mrgreen:

Nog eentje van mijn ontdekking Janko Lind. Over de 944 S2 en “vintage” Porsches in het algemeen. Opnieuw hilarisch en de nagel op de kop!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=QUBurIOaOVI[/video]

[video]https://www.youtube.com/watch?v=7-8k3bVdxAg[/video]

Janko Lind: 991 GTS in Mexico blauw

[video]https://www.youtube.com/watch?v=p7u3sgzU6t8[/video]

Zopas ontdekt: Janko Lind, een Zweed maar Engels gesproken. Extreem hilarisch en tong in check. Over de Carrera T: “It’s a ClubSport!”. Ik heb me direct geabonneerd!

GT3 Cup Challenge Benelux en Porsche Carrera Cup France in Zandvoort stond bol van de incidenten en het uitblijven van een snelle tussenkomst van de safety car zorgde daar bijna voor een drama

[quote=”Yellow Submarine” post=267209]Gast neemt Miami blauwe 991.2 GT3 in ontvangst. Interessante mening over de kuipen met plooibare rug vs de meer extreme met vaste rug.
                                    [/quote]

Die kuipen is echt een kwestie van passen. Veel hangt van je lichaamsbouw af.
                                    Ben je boven breder dan op de heupen, dan ben je meer gebaat met de vouwbare. Die zijn smaller op de heupen, zetten je echt keigoed vast en laten wat meer ruimte in de schouders, en meer ruimte voor je helm en hans voor de circuitrijders.
                                    De vaste kuipen zijn wat breder beneden en wat smaller vanboven waardoor ik niet zo lekker vast zat, plus ze duwen je schouders wat onnatuurlijk naar voor waardoor ze oncomfortabel worden. Misschien beter geschikt als je onderaan wat breder bent dan bovenaan. Ook voor degenen die een helm moeten dragen geen aanrader want dan wordt dat naar voor duwen van schouders, hals en hoofd nog erger. Er zijn al wel firma’s die brackets gemaakt hebben om de hellingshoek van de vaste kuipen wat vlakker te maken zodat je toch ietsje meer comfort hebt en er een helm en hans kan in dragen, maarja, hoe gedragen die dingen zich in een crash ?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,285)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.