Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
    Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
    Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 1,285)
    • Porsche 997 GT2 komt van Magnus Walker en SharkWerks

Porsche 986 Boxster promotional Video

PB

>> 911 Symfonie << ter info NIET op SKIP drukken, anders mis je het filmpje. 😉

Na afloop zeker eens kijken bij ALBUMS. :coolness:

Net iets te veel “fuck” zonder grappig te zijn. Deed me wel denken aan Metallica die in 1986 het album “Master of puppets” uitbrachten. De discussie over de parental advisory stickers op platen was toen in volle glorie, (met dank an Tipper Gore, vrouw van…)
              Metallica werd verplicht een sticker op de hoes te zetten en kwam zeer origineel uit de hoek.
              Sorry dat het even off topic is maar is wel een voorbeeld van functioneel “Fuck” :mrgreen:

Ik weet niet of deze hier moet of beter past bij de mopjes rubriek

Porsche 911 GT3 – Test Facility 2014

http://youtu.be/oEk65_At1c4

de kunstenaar is wat schizofreen, maar hij heeft “a set of painting skills gathered over a long career”

:popcorn:

Die trapper was ik ook al tegen gekomen en dei ‘SC’ lijkt mij niet the real deal. En bijgevolg ook te prijzig…

MAar alleszins bedankt voor de heads up! 😉

P.S.: staat normaal nog een rode op ook maar dat is er eentje op batterij en in mindere staat.

Goedkoper kan ook, wel zelf trappen … te koop bij dezelfde Marcel.

http://www.kapaza.be/nl/miniatuur-auto-en-motoren/trapauto-porsche-911-targa-1968-torck-91955511.htm

[quote=”Robin” post=193512]Fabriek af gingen die normaal geen 90km/u. Ze waren instelbaar tot 35km/u. 😉

@ johnbeton: Thanks! Als ik mijn immer lieve dochter bekijk, maak ik mezelf steeds wijs dat het ook deze keer niet mis kan gaan. Maar wanneer hij op mij gaat lijken… 😛 :bounce:

Ja prima, ik hoor het graag, moest je iets tegen komen! :drink:[/quote]

Hier staat eentje aan 5795€

530518003857904.jpg

auwch, daar zitten een paar kippevelmomenten bij, maar goed dat het zich ook aan die snelheden tot blikschade beperkt 😐

15 reacties aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 1,285)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.