Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
    Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
    Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 1,285)
    • De enige niet overbodige vrachtwagen die Mercedes ooit gebouwd heeft …. :ass:

Voor de geschiedenisfans… The Mercedes that drove Porsche to victory…

Knap filmke, machtige carrera

denk dat het een kameraad is van Zipper

Dit toevallig niemand van het forum? Viel me net op dat het om een belgische wagen gaat.

nu ik een idee heb van de prijs vind ik mijn 997 nog schooner dan daarvoor … 😳 😳 😳

Een Singer kost maar de helft van een 918 en is nog verkrijgbaar. Welke zou jij kiezen? Voor mij de Singer in baby blauw!
                  http://singervehicledesign.com/gallery/the-machines/dubai/
                  http://singervehicledesign.com/gallery/the-machines/san-diego/

Een mens moet al eens dromen…

Ikke dik jaloers op die kerel… Ik mis de handigheid, brains en money… 😳

[quote=”Yellow Submarine”]

Ik vraag me eigenlijk wel af hoeveel het zou kosten om een 964 volledig te ontmantelen en weer op te bouwen naar nieuwstaat volgens de regels van de kunst, maar dan zonder modificaties. 50K? 100K?[/quote]

+1 : ik vraag mij dat ook af :think: :think: goesting, goesting …

prachtig filmpje, prachtig eindresultaat *luv

Schitterende auto, die Singer. Maar de uitspraak van Dickinson: “the only car you’ll ever need” zal dan toch wel vooral voor Californië geldig zijn. Onze gure winters kan je zo een prachtstuk toch moeilijk aandoen…

Ik vraag me eigenlijk wel af hoeveel het zou kosten om een 964 volledig te ontmantelen en weer op te bouwen naar nieuwstaat volgens de regels van de kunst, maar dan zonder modificaties. 50K? 100K?

Voor de fans zoals ikzelf: recent Singer materiaal… 😉

Schitterend die 912.
                              “under ze paint therz a lot of zweat” 😀

het vroegere zwarte schaap neemt nu wraak: de 912

Porsche 918 Spyder Is Fastest Production Car In The World On Le Mans Bugatti Circuit

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 1,285)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.