Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
    Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
    Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,285)
    • Wel goed gedaan, maar toch wel een beetje patsers niet? :mrgreen: :first:

0

DVB Is volgens mij hier ook wel eens opt forum geweest. Dimi ?

0

Night Lovell - Still Cold | Porsche Squad Belgium

0

BEST OF SOUND: PORSCHE at Swiss Rallye 2017, 911 997, GT3-R GT, Carrera

TAC Rally 2018 - JT Motors Porsche 997 GT3 review

0

niet voor gevoelige oortjes :music: Porsche 991 RSR GTE Testing @ Spa Francorchamps

2018 Porsche 991 RSR GTE Testing & Screaming Hard At Spa Francorchamps

0

420 HP '82 Porsche 911 | Born on Mulholland Drive

0

interview met Hans Mezger over de boxer 6 cyl

Porsche Top 5: Advantages of the Porsche Boxer engine

0

Ik heb nu pas de trailer zelf bekeken. Er wordt al te veel weggegeven dus niet naar kijken en direct de film zelf opstarten! :popcorn: A-dem-be-nemend!

[hide]Als ik binnenkort ons projectiescherm omhoog hang in Ronse, misschien een ideetje voor een avondje. Er kan een 12-tal personen zitten…[/hide]

0

Heb hem ook al gezien en idd top film.
                      Met de trailer te bekijken al zin om hem nog eens te zien.

0

Trailer van de Netflix film “Wheelman”

Ik verklap niets, maar deze moet iedereen hier gezien hebben!! Er wordt met de auto gereden, alles in het donker dus je ziet haast niets en er wordt veel handsfree getelefoneerd.

Gisteren toevallig gespot op Netflix en ademloos uitgekeken.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=q6hODbsUE7Y[/video]

0

een mooi stukje racen

Incredible sideways 911 battle at Goodwood

0

ff pronostiek maken en rangschik ze vooraf volgens snelheid 0-100 km/h sprint
                            GT2 RS, turboS, carreraGT, panamera E-hybrid, 918spyder

https://youtu.be/V61NJg9bCpI

0

GT2 RS sideways on snow - DRIFT LIFE!

0

Viborg Denmark, the 356 capital

Porsche 356 - Capital In Denmark

0

Gunther Monnens en Nick Degryse in de Porsche 997 GT3 tijdens de Rallysprint van Moorslede 2018

RS Moorslede 2018 | Gunther Monnens - Nick Degryse | Porsche 997 GT3

0
                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,285)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.