Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
    Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
    Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 1,285)
    • :up: historisch beeldmateriaal van de groene hel.

https://www.facebook.com/video.php?v=694436047271820
        gevaarlijk bochtje, er is er zelfs eentje die uitstapt onderweg, zelfs een mooi *porsche piloot overschat zichzelf.

Tuthill Porsche 997 RGT @ ADAC Rallye Deutsland 2014

een technische video over de revisie van een 964er motorblok en enkele andere race modificaties:

“Queen Of The Nürburgring” Sabine Schmitz vergelijkt haar 997 GT3 RS met de nieuwe 991 GT3

Magnus Walker, Tony Hatter and the Porsche 911 Turbo S Exclusive GB Edition

Porsche crasht op de Nurburgring: gefilmd met onboard camera aan een snelheid van +200 km/h

en het blijft altijd opletten: als er wat gebeurt zijn er p :censored: o’s die aan een slakkengangetje verder botteren :loser: impala

Tja….dan rij je zuinig…..krijg je dit

R Gruppe Treffen 2014 Cambria

[video width=425 height=344 type=vimeo]104066755[/video]

onboard cam editie 2013

[video width=425 height=344 type=youtube]Dj8itsM34is[/video]

Knap filmpje en zeker goed stuurwerk, maar die snelheden op die teller kloppen niet hoor. Als je bv vergelijkt hoe de wijzer van de echte klokken staat

Ik niet mee zenne

Windowblower zijn hand is blauw en mijn zou ook blauw zijn

Ferm !!!

hallo kroket :wtf:
                              :respect2:

Some say….. :driver:

Zot, ik kap mijn tv buiten, ik kijk hier wel naar :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 1,285)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.