Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
    Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
    Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,285)
    • @DeePee: Amai mijne frak, die kerel kan EN een stukje sturen EN heeft stierenkl*ten ! Petje af !

Nog een vlotte sessie op de Ring, in eentje van 1977…

ni normaal die gast, denk dat ik in mijn broek pis als ik daarbij in den auto zou zitten, rijd blijkbaar die 997 gt3 RS gewoon effe los :driver: straffe chauffeur :up:

Amai geen normale die gast, ben zijn andere filmkes aan’t bekijken, zie ook eens dat met ‘p911 & aquaplanning’ 😯

geweldig filmpje en inderdaad contol heeft ie.
              Hoe snel kan die schakelen zeg….als ik dat bij de mijne doe trek ik alle tanden denk ik….

een lichtgewicht 993, een berg lef en een hoop kennis van het parcours … all clear in the back and pilot has control 😯 .

[video width=425 height=344 type=youtube]JrK1oeRjFhU[/video]

[quote=”Mushroom” post=176334]Door gewoon de YouTube link te pasten.
                  Slechts en alleen die link. :salut:[/quote]

Mercikes… Nu dus bij deze de voor mij althans mooie commercial :

http://youtu.be/4Zu5I5GqeZ0

Door gewoon de YouTube link te pasten.
                    Slechts en alleen die link. :salut:

Mooi reclamefilmpje over de Panamera 2014-look :driver:

Grom, hoe krijg ik hier een youtubefilmpje embed op het forum ???

Porsche 911 Carrera S vs BMW M6 : straffe uitspraak van Sabine Schmitz ( BMW M5 “Ring taxi” chauffeur) over de remmen van de bmw M-reeksen 😳

[video width=425 height=344 type=youtube]ZLhwWnGOI7k[/video]

Porsche 964 3.8L Engine

[video width=425 height=344 type=youtube]f7WE-zhBcPw[/video]

moooooooiiiiii

fotoshoot: Sandra Marková & Porsche 356 Speedster … perfect

[video width=425 height=344 type=youtube]zPstJYmO98o[/video]
                              [size=1]follow me on facebook – facebook.com/VideoprodukceDavidRezny
                              my website – davidrezny.cz/[/size]

[quote=”Robin” post=175862]Damn, die 356 van Overhaulin’… :wtf:[/quote]

Die 356 ?? of die van overhaulin ??

15 reacties aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,285)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.