Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
      Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
      Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 1,285)
      • Die rijd wel andere voorbij die normaal sneller zouden moeten zijn, veel hangt af van de chauffeur zeker.

Vond ik ook maar dit is wel een 11je van 1966 zonder hulpmiddelen tractie controle ets .
          Als mijn *porsche zo stuurde was hij al lang tot schroot gereden of de deur uit .

[quote=”snoer 964″ post=153767]http://www.youtube.com/watch?v=kM_1KP24T-A

Deze kan er ook wat van 911 van 1966[/quote]

Die kan inderdaad een aardig stukje sturen :up:
            Maar dit kan toch nooit de bedoeling zijn van een raceauto.
            Het ding ligt als een dweil op de weg :popcorn:

interessant beeldmateriaal john :up:

Deze kan er ook wat van 911 van 1966[/quote]

Mijn zoontje van 4,5j die naast me zit mee te kijken, “papa ik wil ook eens meerijden in zo’n racewagen” 😯

Hoe lang gaat dat nog duren eer ik langs een kart circuit sta 😀

:up: fijne digibit effort en bedankt om ons mee te laten genieten

unieke beelden van de 944 turbo cup in actie in 1986

944 turbo cup video

Die heeft wel een aparte manier van ontkoppelen bij het terugschakelen ,je kan het niet goed zien of die zijn rem nu aantipt of zijn ontkoppelingspedaal maar hij doet dit ook soms op de rechte stukken 😯 :think:

Maar prachtige rijstijl :up:

Mooi om te zien, diene mens heeft grotere ballen dan die aan mijne kerstboom:-)

Hallo! die kan stukske rijden

Denk die man ooit eens bezig gezien te hebben, dwars de raidillon op :coolness:

Gelijk die velokes op den dijk in Blankenberge, naar links sturen om naar rechts te draaien 😀

http://www.youtube.com/watch?v=kM_1KP24T-A

Deze kan er ook wat van 911 van 1966

15 reacties aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 1,285)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.