Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
      Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
      Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 1,141 tot 1,155 (van in totaal 1,285)
      • Mooi verhaal :up:

[video]http://vimeo.com/57230698#[/video]

[quote=”steri2311″ post=149318]

Het is waanzin en doe dit alstublieft op een circuit als het persé moet.[/quote]

Dit type mensen hoort nergens thuis!!!!!

[quote=”youyou” post=149242]das nog niks in vergelijking met the ghost rider, en ik praat niet van de film hé

en dat is nog maar één van zijn filmpjes.

het tweede is gewoon powerbeest[/quote]

Ik denk dat die Audi R8 hier niet meer gaat lachen, niet normaal. Ze zeggen soms verstand op nul maar ik denk dat het hier ver onder nul staat 😯
            Het is waanzin en doe dit alstublieft op een circuit als het persé moet.

+1 Gette … ik word daar ook kotsmisselijk van … degoutant !

[quote=”Gette” post=149220]Is wel geen Porsche, maar van deze dingen keert mijn maag :what:

Domme kloot :censored:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=Y2HKBQMQmbw[/video][/quote]

+1 Gette

Dit grenst aan het misdadige.
                De mensen verwachten dit uiteraard niet, schrikken zich een aap en hun reactie kan je niet inschatten. Alleen daarom al is die Audi rijder een :censored: idioot.

je zou nog aardig staan kijken waar je Meriva belandt als die “door een brommerke aangetikt wordt tegen 250 km/h” !?
                  ik ben zelf getuige geweest van, in min of meer dezelfde krachtverhoudingen, hoe een geladen trekker- oplegger in no-time in schaar stond nadat die maar even getoucheerd werd aan veel lagere snelheid door een klein stadsautootje thv de trekkende wielen.

+1 Gette.

Zo’n motorrijder is niets meer dan een verkeersdrempel nemen met wat hoger snelheid, en zo’n Meriva heeft zachte vering dus je voelt niets van zo’n bikerlichaam wat onder je wielen door gaat. 😈

Vroeg of laat komen zulke mannen wel ergens in het decor te recht, hopen dat ze geen slachtoffers maken erbij. 😕

Da zal wel zijn, maar ik word in mijn Opel Meriva liever aangetikt door een brommerke tegen 250 dan door een tollende R8 ❗

[quote=”Gette” post=149220]Is wel geen Porsche, maar van deze dingen keert mijn maag :what:
                        [/quote]
                        Wie is hier de domme kloot.

Het rijgedrag van de motorrijders is even onverantwoord als dat van de Audi rijder. 🙄

das nog niks in vergelijking met the ghost rider, en ik praat niet van de film hé

en dat is nog maar één van zijn filmpjes.

het tweede is gewoon powerbeest

@Gette: hoeveel mensen heeft die in gevaar gebracht :bounce: inderdaad :what: :what: :what:

dit is ook een mooi nieuw filmpje van de modellen

Is wel geen Porsche, maar van deze dingen keert mijn maag :what:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=Y2HKBQMQmbw[/video]

991 C2 vs Jag XKR vs Audi R8

Sweet! :first:

15 reacties aan het bekijken - 1,141 tot 1,155 (van in totaal 1,285)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.