Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
    Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
    Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 1,246 tot 1,260 (van in totaal 1,285)
    • hoe kan je dat laten gebeuren?????

R.I.P :engeltje: RUST IN PEACE
        http://www.youtube.com/watch?v=NPwcNfLRoyA

OUCH! 😯

[quote=”patrickvb” post=135888]Wie op dat rode stoeltje zat …. 😯

Heb de run van Loeb bekeken, viel me toen al op dat de toeschouwers overal staan. (waar ze beter niet staan)[/quote]

+1 😯

Amai,die heeft serieus geluk gehad dat het rechts was waar die bijeen gekreukeld was……. Zo een steen gaat niet aan de kant he 😉

Wie op dat rode stoeltje zat …. 😯

Heb de run van Loeb bekeken, viel me toen al op dat de toeschouwers overal staan. (waar ze beter niet staan)

2013 Pikes Peak Hill Climb Porsche 914 CRASH

[video width=425 height=344 type=youtube]lqgkAL8GEuo[/video]

claxoneren naar vrouwelijk schoon is uit de mode …

[video width=425 height=344 type=youtube]d0cqCiOPV5w[/video]

*luv

[quote=”Mushroom” post=132634]:up:
                          Blijf maar posten…
                          We hebben zo’n topic voor filmpjes, muziek en pics :drink:[/quote]

Zal ik zeker doen :up:
                          Alleen zal ik eerst een beetje beter rond kijken zodat er geen dubbel post zijn :engeltje: 😀

:up:
                            Blijf maar posten…
                            We hebben zo’n topic voor filmpjes, muziek en pics :drink:

Sorry heren :engeltje: 😳
                              Ik ben nog niet zo heel lang op het forum :think:
                              Ik zal nog meer moeten kijken voor ik iets post :engeltje:
                              Was weer in een enthousiaste bui :drink: :happydance:

Deze ook in het correcte topic gezet want Tony is hier heel ‘t forum aan ‘t volspammen! :sarcastisch :mrgreen:

Heel knap filmke !

15 reacties aan het bekijken - 1,246 tot 1,260 (van in totaal 1,285)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.