Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
      Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
      Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 1,285)
      • Is dat niet Sharapova? … Oh ja, ik moest naar de auto’s kijken :engeltje:

XXX

De 911 hé Dirk, toch niet dat blondje :engeltje:

Tour de Corse Historique 2017

Wim

Dat is ook niet waar. :think:

de titel van het filmpje luidt: “the cars that saved ….”

Wim

Slecht vergelijk van dit filmpje.

Porsche 964 is met productie gestopt in 1994, en dan pakken ze een Ferrari 355 die voor het eerst gebouwd werd in 1995. :think:
                      355 is inderdaad een K.T Ferrari en gigantisch duur in onderhoud, en geeft hij zelf al aan in filmpje. :mrgreen:
                      Snap dus niet dat ze de 348 niet genomen hebben voor vergelijk, is de laatste echte drivers Ferrari. :happydance:

no prob Dave, ik heb er in eerste plaats zelf ook wat aan …

the cars that saved ferrari and porsche

Hi Deepee,

De eerste piloot is een vriend die hier beetje verder woont, Jochen Claerhout.
                          Ik wil je ook eens bedanken voor de steeds deskundige, gedetailleerde uitleg op het forum.
                          Thanks daarvoor,

Dave

SPY VIDEO! Modified Porsche 991 GT2 RS Mule Testing – New 911 Turbo Cup/RSR?

TARGA CANNIBALE – Onassis Tunnelrun 2017

[video width=425 height=344 type=vimeo]239950403[/video]

Pike’s Peak ANDIAL Power: 600HP Porsche 964 Turbo

5x Porsche 997 GT3 East Belgian Rally 2017

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 1,285)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.