Online Porsche Music

Home Forum Zeverhoekje Online Porsche Music

• Maker
    Discussie
  • Naar wat luister jij in de Porsche?
    Post hier de coolste gitaarriffs of bonkende beats…

Ik hoorde vandaag deze en sinds hij uitkwam krijg ik daar altijd een heel goed gevoel van.

http://www.youtube.com/watch?v=gTcCmV8riPU

Misschien heeft het stukje tekst “The magic mushroom in the bright sky” er iets mee te maken :sarcastisch :mrgreen:

7 reacties aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
    • Indeed, mooier dan de motor gaat de sound niet worden. Geeft de meeste rust in het hoofd. Draai wel es drum/bass, maar eigenlijk niet te doen. Als we veel kilometers maken, dan geweldig leuk om tijdens het toeren door de weilanden (natuurlijke omgeving) in de 3e versnelling tot zo’n 80 km p.u. de geuren/kleuren/wijngaarden/kronkelweggetjes de lokale sfeer te versterken met een lekkere reggae beat. Maar meestal is ie dan toch binnen een half uur weer uit, gewoon lekker die motor, beetje gas bij, beetje terug laten vallen, dat geronk, de rensportsound oelala, uniek. Luchtkoelers en choppers, de mooiste geluiden! En de F1 tuurlijk, maar die kom je nooit tegen op de openbare weg … :happydance:

Als je de P als DD gebruikt wil je wel eens iets anders horen ook hoor 😉
        De Carnewal komt er echt wel boven als je wil :music:

Hier nog eentje…

Ik luister naar Porsche als ik met de Porsche onderweg ben 🙂

[quote=”BeerMetWielen” post=121730]Eigenlijk zet ik bijna nooit mijn radio aan.
            Het geluidje dat de wagen mij brengt is voor mij de mooiste muziek.[/quote]

+1

Eigenlijk zet ik bijna nooit mijn radio aan.
              Het geluidje dat de wagen mij brengt is voor mij de mooiste muziek.
              De radio of CD gaat enkel aan als madame meerijdt.
              Dan vinden wij Fisher Z ‘the perfect thing’
              Ciao,
              Luc

Autobahnmusiek :first:

PB

Momenteel ben ik mijn buren deze aan het laten luisteren:

En in de auto’s staat hij op elke usb stick die ik heb. :coolness:

7 reacties aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.