Online Porsche pics deel 2

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics deel 2

• Maker
    Discussie
  • Dat kleur zag ik al eens eerder. Bedankt!
    Hier meer over deze GT4:
    GT4 test

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 1,041)
    • LOL … Ik moet wat meer Nederlands gaan lezen en schrijven… :salut: :salut: Maar reeds vroeger was ik beter bij orale examens en dan merk je dat verschil niet :mrgreen:

[quote=”Sensa911″ post=234102]’t zal wel aan mij liggen maar die wrapping vind ik ronduit “s m a k e l o o s” … dit in tegenstelling tot de dames die zo’n evenement aantrekken, die zijn allesbehalve smakeloos (meestel wel hersenloos, maar daar heb ik minder problemen mee, dat verhoogd alleen maar het gevoel van verbondenheid :mrgreen: )[/quote]

Ge moed verhoogt niet met een d spellen alleen om uw verbondenheit te benadrukken… 😀

echt een heerlijke man cave …

23518f597.jpg

‘t zal wel aan mij liggen maar die wrapping vind ik ronduit “s m a k e l o o s” … dit in tegenstelling tot de dames die zo’n evenement aantrekken, die zijn allesbehalve smakeloos (meestel wel hersenloos, maar daar heb ik minder problemen mee, dat verhoogd alleen maar het gevoel van verbondenheid :mrgreen: )

de gumball 3000 rally gaat blijkbaar weer van start

mix.jpg

porsche_993cab.jpg

het heeft weinig gescheeld of je kon gisteren deze foto hier voor mijn deur nemen :think:

KJNtranssyberia.jpg

zomaar een familiefoto …

Miami blue 991.2 + Rivera Blue GT3RS

g50-964zw.jpg

IMG_8656.jpg

1973-Porsche-911-Carrera-RS-2_7.jpg

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 1,041)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.