Online Porsche pics deel 2

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics deel 2

• Maker
    Discussie

• Erwin
    Deelnemer

Dat kleur zag ik al eens eerder. Bedankt!
      Hier meer over deze GT4:
      GT4 test

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,041)
      • speciaal kleurke en dito lading …

991_T4S.jpg

Hiervoor, en alleen hiervoor , zou ik overwegen de mijne weg te doen :lekker:

Zal wel een beetje moeten bijsparen vrees ik :think:

IMG_0523.JPG

De heilige drievuldigheid :respect2:

IMG_0527.JPG

IMG_0524.JPG

IMG_0526.JPG

Toen die 928 uitkwam destijds leek hij van een andere planeet te komen. Vergelijk met andere merken destijds:

De Ford Sierra bestond nog niet, het was toen de Taunus.
                  Mercedes 190 bestond niet.
                  BMW 3-reeks was toen vierkant type “Lada”. De BMW 6 reeks was wel een mooi beest, maar toch een pak traditioneler met een klassieke kofferbak.

Maar de tijd was niet gunstig voor auto’s met dikke motoren. Een paar jaar later weer wel, maar toen was het nieuwe er van af.

Die 928 uit 1979…..eigenlijk een heel erg modern aandoend design hé…. Dat is wel een auto van 37 jaar oud. Meestal ziet een auto van die leeftijd er in het straatbeeld van vandaag er heel erg gedateerd uit, zoniet met deze 928 – die gaat nog vlotjes op in het reguliere verkeer. Een pluim op de hoed van Porsche.

Die 928 uit 1979…..eigenlijk een heel erg modern aandoend design hé…. Dat is wel een auto van 37 jaar oud. Meestal ziet een auto van die leeftijd er in het straatbeeld van vandaag er heel erg gedateerd uit, zoniet met deze 928 – die gaat nog vlotjes op in het reguliere verkeer. Een pluim op de hoed van Porsche.

928 1979 – 904 1965

928_904.jpg

928 1979 – 904 1965

928_904.jpg

Nogaro Blue…

Blijkt een Audi kleur te zijn. Aanvraag voor goedkeuring bij Porsche als PTS duurde 5 maand.

Nogaro Blue…

Blijkt een Audi kleur te zijn. Aanvraag voor goedkeuring bij Porsche als PTS duurde 5 maand.

😯

Zou iets van Bertone zijn :think:

IMG_0517.JPG

IMG_0518.JPG

IMG_0519.JPG

😯

Zou iets van Bertone zijn :think:

IMG_0517.JPG

IMG_0518.JPG

IMG_0519.JPG

Holy shit … big balls … bij sommige auto’s kan je de piloot niet alleen zien maar ook haast voelen hard werken. Not for the faint of heart !
                                    Het filmpje is wel dermate snel gecut en heeft een te overheersende soundtrack zodat ik moeite heb mijn favo auto van het filmpje te kiezen.

Edit: damn you DP, nu zit ik weer de hele nacht filmpjes te zien …

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,041)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.