Online Porsche pics (deel2)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics (deel2)

• Maker
    Discussie
  • deLoods.jpg

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 987)
    • Je hebt het 911 – luftie virus ernstig te pakken hè :think:

Het is ongeneeslijk maar, en dat is het goede nieuws, ongevaarlijk en aangenaam.

964.jpg

De groene is toch plezanter om naar te kijken…

oké, post ge-edit. Zouden nu wel zichtbaar moeten zijn. Ik zie ze in ieder geval, maar zag ze daarvoor ook al.

no Pictures …….. 🙄

Om op hetzelfde thema en je opmerking over de keuring in een andere topic, verder te gaan, YS. Twee maal dezelfde 997 (de mijne):

Deze?

997rolling.jpg

Of deze?

997backdate.jpg

Schattig en een klein beetje verkeerd met dat bruin, maar in de jaren 70 zal het wel in geweest zijn… Geel is zo dominant dat het enkel met zwart of antraciet zeker past. Een bruinachtig-paars leder zou beter zijn denk ik.

De jouwe? De 914 is echt knap van design, veel meer mijn ding dan 924/944. Men zegt dat ze wel niet te snel zijn.

Aan Yellow:

Wat de denken van deze combinatie, smaak/wansmaak ?

2009-05-15914009.jpg

Attachments:
                    • 2009-05-15914010.jpg
                    • 2009-05-15914016.jpg
                    • 2009-05-15914014.jpg

Pénelope Cruz (°-°) ja mijn ogen zijn troebel maar smaken verschillen!! deze collectie komt nog niet tot aan haar enkels.
                      het vergelijk met Marina Van De Walle zou nog net lukken.

Deze gele zal u wss toch nog meer kunnen bekoren …

yellowing.jpg

In een andere topic hadden we het over smaak en wansmaak naar aanleiding van een rode 964 met beige interieur. :puke:

Hoe het dan wel moet? Even over naar Singer. Je merkt dus dat op het eerste zicht vreemde kleuren perfect kunnen. je moet er alleen even over nadenken.

Dit is allemaal zo mooi dat je er een traantje van emotie bij wegpinkt. Het is de automobiele versie van Pénelope Cruz. Niets gaat hierboven.

mexico.jpg

bridgehampton.jpg

brooklyn.jpg

france.jpg

indonesia.jpg

sandiego.jpg

surrey.jpg

sonoma.jpg

een albino walvis :mrgreen:

964fuchs.JPG

Oslo Blauw

Porsche_356_Oslo-Blue+Red-interior.jpg

Zheck.jpg

:wtf: :wtf:

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 987)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.