Online Porsche pics (deel2)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics (deel2)

• Maker
    Discussie
  • deLoods.jpg

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 987)
    •  

zondag op zolder nog een prachtig wijnrood elfje gezien.
        ieder zijn meug, en daarom zou ik van deze twee de saaie originele kiezen, no doubt!

[quote=”ZUFF-65 post=285776″]
          [quote=”Yellow Submarine post=285754″]

Ik heb vandaag met de mijne ook buiten gespeeld. Valt me telkens op hoe de gemiddelde auto steeds grijzer wordt, letterlijk.  Voor de rest.. pf[/quote]
          Rij jij wel in de juiste regio rond met uwen gele 718 cabrio ? Vlaamse Ardennen met wielerfanaten, daar moet je niet zijn met 420pk 

Ik zat gisteren op de Nurburgring ( de groen hel )   ik heb enkel maar  overwegend groene, oranje en rode auto’s gezien hoor  
          Je zult wel gelijk hebben maar ik probeer mijn madam tegelijk ook een fijne tijd te laten beleven. Het werd dus enkele uurtjes wine and dine op het terras bij Les Soers Louise in, u raadde het al, Louise Marie. 

Ben zeer tevreden met het resultaat.

[quote=”Yellow Submarine post=285754″]

Ik heb vandaag met de mijne ook buiten gespeeld. Valt me telkens op hoe de gemiddelde auto steeds grijzer wordt, letterlijk.  Voor de rest.. pf[/quote]
              Rij jij wel in de juiste regio rond met uwen gele 718 cabrio ? Vlaamse Ardennen met wielerfanaten, daar moet je niet zijn met 420pk 

Ik zat gisteren op de Nurburgring ( de groen hel )   ik heb enkel maar  overwegend groene, oranje en rode auto’s gezien hoor  

ik heb nochtans “op zolder” een prachtige wijnrode SC gespot !! een echte bjoetie 

Echt lekker dat lichtgroen! Voor mij nog mooier dan de huidige optie Python.

Ik heb vandaag met de mijne ook buiten gespeeld. Valt me telkens op hoe de gemiddelde auto steeds grijzer wordt, letterlijk. Ik spotte wel een lekkere Abarth met goudachtige velgen en ook een speedgelb-achtige Lotus. Voor de rest.. pf

Knap, die wrap !!! Zal wel wat gekost hebben, met de xpell etc… maar zeer mooi resultaat 

Bij één van de betere,zoniet de beste firma in carwrapping ! 

Supergeil die Cayman R in dat blitse gifgroen  

[quote=”TheFab post=285740″]De Krok zijnen Cayman R transformation

PORSCHE CAYMAN R wordt gewrapped in GLOSS LIGHT GREEN – YouTube
                         [/quote]
                        Super knap 

Parking Hotel de la Source

F1 Box

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 987)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.