Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Online Porsche pics (deel2)
- Dit onderwerp bevat 987 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 2 maanden geleden door deepee.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
zondag op zolder nog een prachtig wijnrood elfje gezien.
ieder zijn meug, en daarom zou ik van deze twee de saaie originele kiezen, no doubt![quote=”ZUFF-65 post=285776″]
[quote=”Yellow Submarine post=285754″]Ik heb vandaag met de mijne ook buiten gespeeld. Valt me telkens op hoe de gemiddelde auto steeds grijzer wordt, letterlijk. Voor de rest.. pf[/quote]
Rij jij wel in de juiste regio rond met uwen gele 718 cabrio ? Vlaamse Ardennen met wielerfanaten, daar moet je niet zijn met 420pkIk zat gisteren op de Nurburgring ( de groen hel ) ik heb enkel maar overwegend groene, oranje en rode auto’s gezien hoor
Je zult wel gelijk hebben maar ik probeer mijn madam tegelijk ook een fijne tijd te laten beleven. Het werd dus enkele uurtjes wine and dine op het terras bij Les Soers Louise in, u raadde het al, Louise Marie.
[quote=”Yellow Submarine post=285754″]
Ik heb vandaag met de mijne ook buiten gespeeld. Valt me telkens op hoe de gemiddelde auto steeds grijzer wordt, letterlijk. Voor de rest.. pf[/quote]
Rij jij wel in de juiste regio rond met uwen gele 718 cabrio ? Vlaamse Ardennen met wielerfanaten, daar moet je niet zijn met 420pkIk zat gisteren op de Nurburgring ( de groen hel ) ik heb enkel maar overwegend groene, oranje en rode auto’s gezien hoor
ik heb nochtans “op zolder” een prachtige wijnrode SC gespot !! een echte bjoetie
Echt lekker dat lichtgroen! Voor mij nog mooier dan de huidige optie Python.
Ik heb vandaag met de mijne ook buiten gespeeld. Valt me telkens op hoe de gemiddelde auto steeds grijzer wordt, letterlijk. Ik spotte wel een lekkere Abarth met goudachtige velgen en ook een speedgelb-achtige Lotus. Voor de rest.. pf
Knap, die wrap !!! Zal wel wat gekost hebben, met de xpell etc… maar zeer mooi resultaat
Bij één van de betere,zoniet de beste firma in carwrapping !
Supergeil die Cayman R in dat blitse gifgroen
[quote=”TheFab post=285740″]De Krok zijnen Cayman R transformation
PORSCHE CAYMAN R wordt gewrapped in GLOSS LIGHT GREEN – YouTube
[/quote]
Super knapDe Krok zijnen Cayman R transformation
PORSCHE CAYMAN R wordt gewrapped in GLOSS LIGHT GREEN – YouTube
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.