Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
      Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,217)
      • op het zelfde salon een paar stands verder staat deze door HAMANN gepimpte McAnn. van de velgenranden zo in kleur ben ik niet bepaald wild :puke:

de TECHART versie van de 991 targa 4S staat op het salon van Genève met een gewaagd gifgroen kleurtje en heerlijke deep dish achtervelgen *luv

De luchtgaten maken het net *luv :coolness: :up:

Knap he die GT3 RS. Maar ben ik nu de enige die eigenlijk de gewone GT3 “mooier” vind ? Komt wat homogener over, minder overdreven luchtgaten enzo …

Porsche 991 GT3 RS 4.0 op de voorstelling op het Salon van Genève 2015

1974 Porsche 911 Carrera RSR

1974Porsche911CarreraRSR.jpg

nog 42 extra foto’s van de 924 GTS/GTR/GTP: KLIK

XXX

Ook een manier om ‘m ‘crisp’ te houden, invriezen… 😯

image3-1-626x469.jpeg

1981-Porsche-911-Turbo-peeking-from-snowbank-626x680.jpeg

10997474_1568934970059905_631449499507678802_o.jpg

[quote=”NVDS” post=199017]Wat een brutale wagen!! Zeker in het rood :lekker: :lekker: (niet mijn foto)
                          [/quote]

Quoten moet tot een minimum beperkt worden, i know. Maar deze is toch echt te mooi om op die vorige pagina te laten staan. Ongeloofelijk mooi die Cayman GT4 in dit kleurtje. Is dat Carmine Red ?

ik vermoed ‘color to sample’ want deze groene kleur (Tannengrün metallic) staat niet tussen de standaardkleuren bij de 991

idd prachtige kleur!!!!! stijl!!!!!!

*luv die kleur!!!

991 turbo

:respect2: :respect2: :respect2: RWB 😯 😯 😯 (niet mijn foto’s)
                                    rwb.jpg

rwb2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,217)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.