Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
    Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 1,217)
    • jullie weten inmiddels dat ik #tegendraadsbenalshetkan; dus voor mij de slantnose met taartschep please 😉

Ducktails!! :first:

@wesrs dat je dat durft vragen :what: de gewone natuurlijk

Ive

doe ze mij maar alletwee. De gewone is perfect, maar de flatnose is toch nét iets exclusiever :coolness:

+1

De gewone graag 8)
                Ben ook niet voor die 3 vinnen aan ‘t achterwiel, eender hoeveel extra PK dat betekent 😈

geef mij de gewone maar aub :hail:

Copy Paste Bladerunner :drink:

Doe mij de gewone maar :relaxman:

Flatnose :puke:

Wie verkiest welk model van 930 Turbo? Een poll was nu handig geweest. (kuch, McKlusky, kuch) 😉

930_Turbo.jpg

930_Turbo_Flatnose.jpg

Doe mij de Flatnose maar… :hail:

download.jpg

De Speedster van ene Boydyrs.

911Speedster_top1.jpg

911Speedster_top2.jpg

ge hebt er helemaal ne kelly van gemaakt koen; de motor is geen boxer meer en zit ook wat te ver naar voren 😐

[quote=”deepee” post=195541]mmm … idd nog een gat in de markt voor porsche; een 4-zits hatchback. (maar dan moet de motor van voren)
                                alleen nog de achterkant wat meer eigen karakter geven want zo lijkt het alsof er een sciro**o achterwerk tegen geplakt is.[/quote]

ff.jpg

Hier ik heb er ronde achterlichten ingezet
                                ofnee wacht :mrgreen:

Porsche-997S-ADV7wheels.jpg

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 1,217)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.