Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
    Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 1,217)
    • los van de opzichtige stickers en oversized achterspoiler is dit voor mij een mooie IROC 911. (overigens weeral wat bijgeleerd) het hoeven niet altijd singer, rsr of magnus walker klonen te zijn (oesje, als ik nu maar niet het halve forum op m’n dak gehaald heb)

Heb net dezelfde staan met 3 delige speedline velgen.

[quote=”deepee” post=205713]driekleur@porschemuseum[/quote]

dan maar zonder hotlinking

porsche-museum-782886_1280.jpg

993 4S in een bijzonder kleurtje (Amaranth Violet)

driekleur@porschemuseum

zelf helemaal ni mis,minilites op sc !! gulf kleurkes passen ook ni slecht op ne witte
                    James

‘t is nog eens wat anders dan zwart grijs of blauw met een dito interieur:

981MahoganyMetallic.jpg

ik heb hem zelf in de bob de bouwer sectie gezet, maar ongetwijfeld zijn er ook liefhebbers van dus staat em hier ook:-)

IMG_1874-2.jpg

1960 Porsche 356B Roadster projectauto

GT-Style 1963 Porsche 356B 1600S

981 spyder

991 GT3 RS

Ik probeer me meestal in te houden en geen negatieve opmerkingen te maken, maar nu, bah …

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 1,217)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.