Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
    Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 1,217)
    • Soms wordt er creatief omgegaan met chassisnrs.

[quote=”911cabriog50″ post=186141]Net gespot in Kampenhout
        [IMG size=350]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/27/92e9de85e7a6fa219897f63780a02c32.jpg[/IMG][/quote]

volgens mij klopt hier etwas nicht: de 928 S4 is uitgebracht in 85-86 ?? en is dus oldtimer ten vroegste 2010
        vanaf 2008 zijn de nr platen ingevoerd met eerst 3 cijfers gevolgd door 3 letters.
        dus ofwel is dit een kelly, ofwel is dit niet de correcte nr plaat voor deze auto

doet me herinneren aan de tijd dat ik nog met men AC Cobra’s reed :music:

Deze knaap op rennlist heeft plannen *luv

meer info

Ik heb deze ook al regelmatig zien staan in de straat achter AGC (Auto Glas Center).

Net gespot in Kampenhout
                [IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/27/92e9de85e7a6fa219897f63780a02c32.jpg[/IMG]

Sent from my iPhone using Tapatalk

[quote=”bladerunner” post=186000]@Carnewal

Kun jij dan geen 2 koplampen versieren voor mij? ;)[/quote]

Helaas, op dit moment verkopen ze geen onderdelen.
                  Maar dat gaat wel veranderen in de toekomst…..

@Carnewal

Kun jij dan geen 2 koplampen versieren voor mij? 😉

:respekt: :respekt:
                      by the way … de pyama die we gekocht hebben bij jouw… is nog niet gebruikt, wegens te intensief gebruik van den oto! :engeltje:

[quote=”@carnewal” post=185959]Omdat wij al een tijdje een toeleverancier zijn voor Singer :drink:[/quote]

:up: :up: :up:

Stukken van de ophanging en speciallekes 🙂 .

Proficiat en doe zo verder :first:

Is dat dan ophanging of iets dergelijks ? Of te top secret :mrgreen:

Omdat wij al een tijdje een toeleverancier zijn voor Singer :drink:

hoe weet jij dat Gert ? :engeltje: :what: :happy:

[quote=”bladerunner” post=185388]Eindelijk een Singer Targa? :lekker: :lekker:

[/quote]

Op dit moment zijn ze bij Singer inderdaad aan 2 Targa’s bezig.
                                  Vraag me hoe ik dit weet 😀

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 1,217)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.