Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
    Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 1,217)
    • :happy:
      Kben er de kapotte onderdelen dan nog op vergeten in te kleuren :mrgreen:

0

Sterker nog: Igor heeft ze getekend! Los uit zijn hoofd! :mrgreen: :respekt: :first:

0

[quote=”Maarten R” post=183235]voor de 928-lovers:
          Groot formaat te vinden op silodrome!

Igor kent deze tekening van binnen en van buiten!
          😉

0

[quote=”youyou” post=183537]vrouw reeds voorgesteld huis te verkopen en stacaravan plus deze. Ik slaap wel in de wagen maar ze wil begrijpelijk niet. *luv[/quote]

Komaan youyou : toegevingen doen, water bij de wijn, opofferingen … daar gaat een huwelijk toch om? Jij bent zo egoistisch, zo ken ik je niet!
            Dus : jij in de stacaravan en je vrouw slaapt in de auto. Dan gaat ze wel akkoord zijn :mrgreen: :happy:

0

vrouw reeds voorgesteld huis te verkopen en stacaravan plus deze. Ik slaap wel in de wagen maar ze wil begrijpelijk niet. *luv

0

Miljaar, ik wil da *luv *luv *luv *luv *luv *luv *luv *luv *luv *luv *luv *luv *luv *luv *luv

[quote=”Mushroom” post=183449]

0
                PB

Ghost, niet enkel op gebied van lichten de lelijkste. :mrgreen: Maar wel de meeste karaktervolle. 😎

[quote=”Mushroom” post=183487]
                  Was dit niet jouw grote favoriet? 8) :sarcastisch [/quote]

Game, set and match… :hail:

0

PatrickB heeft dan ook net als ik de lelijkste 911 op gebied van lichten :happy: :happy:
                    Al is zijn MKII toch al een verbetering tov mijn MKI.

0

Wes doelde op PatrickB’s reply en de foto van de LED puistenpoep van de 997 :mrgreen: :happy:

0

Sorry Wes, ik kan niet volgen… Wat bedoel je? :think: :think: :think:

0

And it burns, burns, burns, …

Of is dit niet het Johnny Cash liedjes topic? 😐 :mrgreen:

0

[quote=”PatrickB” post=183478][quote=”Mushroom” post=183456]

Nog een goei: “De 911 is zijn karakter verloren” :happy: :lol:[/quote]
                            Klopt als een zwerende vinger, dat is gebeurd toen ze LED’s gingen gebruiken. :mrgreen:[/quote]
                            Euhm…
                            Was dit niet jouw grote favoriet? 8) :sarcastisch

@sensa: Euhm, op bepaalde Angelsaksische fora 😳 wordt nogal eens laagdunkend gedaan over de plofferts (aka, de waterkoelers) 😈 8)
                            Maar wees gerust hoor, ik ga telkens in de tegenaanval :up:

0

Hallo Bccars : geen misverstanden hier! Ik beweer niet dat Mushroom rondstrooit dat de 911 zijn karakter verloren is. Hij heeft dit blijkbaar ergens gelezen (of in Modena gehoord). Ik vermoed gelezen op het forum, maar ik weet niet waar. Vandaar mijn vraag.

Enne … merci voor het compliment aangaande de velgen! Mijn vrouw heeft mij nog niet gebeld om mij te complimenteren, ze is dus nog niet in de garage geweest en/of bankrekening nagekeken… 🙂

0

@Sensa: Mooi die donkere velgen !
                                @Mush: 911 zijn karakter verloren ? Een Ferrari wordt ook karakter en charmes toegedicht. Kwatongen willen echter wel eens minder verbloemen, en noemen het nukken, defecten, miserie … ach die mantel der liefde …

0

en heb er nog wat velgen bijgedaan… Hard gaat het pas zijn als mijn Madam de rekeninguittreksels ziet …. . Geen chakos dexe maand!

0
                                15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 1,217)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.