Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
    Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 1,217)
    • [quote=”Mushroom” post=183456]Niet te doen hé? *luv

Moest ik met mijn hersenen een auto kopen dan kocht ik me wel een Astra 😉 Er moet toch altijd een portie “hart” bijzitten denk ik. [/quote]

Awel, ik heb nu ne keer mijn hersenen gebruikt. Ik heb deze namiddag winterbanden gekocht!
      Hartverwarmend!

image_2014-11-03.jpg

image_2014-11-03-2.jpg

image_2014-11-03-3.jpg

0

Waar heb je die gevonden?? Alleen teveel alcohol of (te) hoge ouderdom is een geldig excuus om zoiets neer te pennen. Ook een ongezonde kloppende vinger is geen excuus! :what:

0
        PB

[quote=”Mushroom” post=183456]Niet te doen hé? *luv

Nog een goei: “De 911 is zijn karakter verloren” :happy: :lol:[/quote]
          Klopt als een zwerende vinger, dat is gebeurd toen ze LED’s gingen gebruiken. :mrgreen:

0

[quote=”KROKODILE” post=183435]@ de zwarte pijl

Mooie foto’s . Mocht ons Nancyken niet mee? :happy:[/quote]

mij gezien !! :think: :think: :think: :think:

0

Niet te doen hé? *luv

Moest ik met mijn hersenen een auto kopen dan kocht ik me wel een Astra 😉 Er moet toch altijd een portie “hart” bijzitten denk ik.
              Voor de rest is’t elk voor zichzelf zeker? De transaxles worden misschien ook gewild, ze rijden misschien beter, etc… Dat kan allemaal goed zijn, maar hun lijnenspel kan me niet bekoren zoals het lijnenspel van een 911. Anderen zullen net het tegenovergestelde vinden en uiteindelijk zijn ‘t allemaal Porsches :up:

Nog een goei: “De 911 is zijn karakter verloren” :happy: 😆

0

En aangaande de aankoop van een *porsche blijft Cabriowim maar schrijven “Maar wel met volle 100% hersenen, en niet met 100% hart. ” … hoe gaat dat nu als je zo’n foto ziet??

Wie, buiten Cabriowim, heeft zoveel wilskracht, karakter, doorzettingsvermogen, gezond verstand?? Ik geef het op! Mijn vlees is te zwak. Zijn daar misschien pillen voor?

De Nederlandse taal heeft hier een woord voor “Goddelijk”.

0

0

@ de zwarte pijl

Mooie foto’s . Mocht ons Nancyken niet mee? :happy:

0

@ stijnG

+ 1

0

[quote=”Ibiz@ke” post=183305]

[/quote]

Mooie foto’s, op deze na.
                        Helemaal verkloot, naar mijn bescheiden mening.

0

Als grasmaaier moet ik zeggen “job well done” da ziet er een proper gazonneke uit ! :mrgreen:

0

Deze is volgens mij een gecamoufleerde grasmaaier :happy:

GRAS.jpg

0

Zou in principe ook op air kunnen liggen he.

En anders: looks…

0

te mooi voor woorden…. *luv

0

Waarom rolkooi en kuipstoelen als je de borduur om het circuit binnen te rijden nog niet eens over kunt? :sarcastisch
                                  Of je maakt een showcar of een tracktoy. Een compromis tussen beide is er imo eigenlijk niet…

0
                                15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 1,217)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.