Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
    Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 1,217)
      • [IMG]http://i59.tinypic.com/2uzb3ap.png[/IMG]

vind het toch een groot verschil hoor tussen de 981 en mijn 987!!
          Wat een wagen….. :up:

Ik zat op 1000 km er vandaan, maar die dag was Kasterlee het mooiste dorp van Vlaanderen… chique!!! :first:

Porsche 981 Rodiumsilver

Dirk, als dat den Uwe is … I love you, and always will!! *luv *luv

(grapje he! 😉 )

mietoe *luv

*luv
                    04911sportclassicfd.jpg

[quote=”Mushroom” post=181997]Velvet red with ceramic clear coat…

Klant van mij uit Noorwegen
                      Prachtige wagen,recaros CS er in zijn ook zeer knap

was de witte ook am tegengekomen
                        niet slecht,enkel zoals bart zegt de bumpers…hebben een hoog tuning gehalte :popcorn:

Wim

Ik zelf vind die witte ook niet verkeerd, een beetje oud met een modern tintje. 8)

Da zal wel zijn , die mogen ze hier ook achterlaten ! :relaxman:
                            Het muggenziften is zeker niet bedoeld als kritiek gewoon een persoonlijke voorkeur .
                            K’ vind het wel eens plezant om te dromen dat ik de skills had zoals bv. de zoon van Wim hier dan zou ik dit en dat veranderen weet je wel 😉

die witte targa mogen ze hier op elk moment komen afleveren hoor….
                              Vind hem wel geslaagd en geeft zeker niet de indruk dat hij ineen gestampt is….just my two cents

Wim

Het is inderdaad niet altijd makkelijk zoals de meeste denken om te back daten, het zijn juist kleine detailles die het hem doen.

Dat is ook de reden dat ik vanaf mijn draadje verschillende dingen die ik als eerste schreef bij de VW Karmann nadien weer aangepast heb, want moet toch een mooi geheel zijn wat bij elkaar past.
                                En als die klaar is mag daar best een opmerking over gegeven worden, en hebben ze gelijk zal ik dat ook weer proberen aan te passen.

Mijn standpunt is: als je iets (ver)bouwt moet je het net wel zo doen of als het door het merk zelf bedacht en uitgevoerd is, en niet van ik wil maar kan niet. 💡

Inderdaad hier lijkt naar een meer cleanere look gestreefd te zijn en het is misschien niet verkeerd om de bumpers iets lager doen uit te komen maar dan was er lijkt mij beter iets meer aan het originele model trouw gebleven.
                                  Deze bumpers zijn te hoekig ,ze lijken nu eerder voor een nieuwer model te zijn waardoor de back date wat teniet word gedaan 🙁
                                  Vooraan helder glas en het targa raam groen getint :think:

zipper :lekker:

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 1,217)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.