Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
    Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 1,217)
    • Neen, niet die 4 pijpen… Maar dat gaat de pret voor mij althans niet bederven 😀

Oei Pete, das nog een lange zit, Time longer than Rope …

Maaruh, ook met 4 van die powerpijpen?

[quote=”WES-RS” post=176118]

Alleszins, proficiat met de blijde verwachting. 😀 Voor wanneer ist? :mrgreen:[/quote]

Normaal gezien november :happydance:

Die eerste foto lijken mij toch echt 2x Cayman. 😉
            En wat is er zo “nieuw” aan die Panamera? Lijkt mij gewoon het oude, vertrouwde model… 😐

Alleszins, proficiat met de blijde verwachting. 😀 Voor wanneer ist? :mrgreen:

Heb deze 2 foto’s online gevonden van de nieuwe panamera.

Leuk om ze te hebben, gezien ik dus in blijde verwachting ben van de witte versie met juist dezelfde 20″ velgen :driver:

WallFon.com_1538.jpg

White-Porsche-Panamera-4s-Exclusive-HD-Wallpaper.jpg

BOOOOOMM … kwijl … GT3 … kwijl … mooiste Porsche aller tijden !

Wat een beauty
                  porschegt3.jpg

lijkt me ne toffe coté om er paar dagen tijd te spenderen :coolness:

993_3120_large.jpg

Hiermee is het allemaal begonnen bij mij, zo begin jaren ’70
                      De small body – short wheel base 911/912 *luv

EARLYAGA.jpg
                      66-912-pro.jpg
                      1967-Porsche-911-fr.jpg

En ook een beetje deze, alhoewel nu meer dan toen :popcorn:

914_2014-08-05.jpg

oesje, dat lijkt op een liftsysteem voor containers achteraan de vuilkar 💡 wat gaan ze met die 951 uitsteken ❗ 👿 ❓

er gaat een 944 vernield worden dit jaar in top gear :popcorn:

tumblr_n9h7y21h8w1r0ko6bo1_1280.jpg
                          ofOrtCT.jpg

Top Gear Series 22 Sightings & Spoilers

[URL=http://imageshack.com/f/eyXkjxrij][IMG]http://imagizer.imageshack.us/v2/1369x767q90/538/Xkjxri.jpg[/IMG][/URL]

een 959 in exploded view:

Wat zitten spelen vandaag, fotootje uit de Champagnestreek…

Greets,
                                Rufie.

Die van mij houdt van zo’n slantnose! 😀 En zij heeft normaal gezien toch wel goede smaak… 🙄 :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 1,217)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.