Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
    Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 1,217)
    • Hoezo? Is dit geen echte?? 8)

PB

Ik vind hem zelfs mooier dan de echte 959. :mrgreen:

Hét jaar van de Film :first:
          Pure nostalgie toch :engeltje:

Lemans 1970

inderdaad, redelijk verzopen indruk 😥

photo.jpg

die 964 heeft precies de overstromingen meegemaakt …

1 pure tweezitter op 4, ik geloof in progressie 🙂

Het plaatselijke Knokke 😉
                    Btw, uw onderschrift verraadt dat je met een bus rijdt :sarcastisch 💡

niet echt online want deze namiddag zelf genomen in Londen: tussen mijn hotel en Harrods zat er 2 km en vooral veel schoon Duits edelmetaal. Ik ben op een bepaald moment gewoon gestopt met foto’s trekken want de arm der wet stond al raar naar mij te kijken. Trouwens, je kan in South Kensington een identieke reeks maken met SL’s, Aston Martins, Bentley’s, TVR’s en… Fiat 500tjes.

1966853_10152250650109551_529882640_n.jpg

deze foto (niet alleen de auto op zich) streelt het oog …

993rs.jpg

De 924 is bekend voor rijplezier.

Met te lage profielbanden en extreme verlaging zal daar wel geen sprake meer van zijn..

Ik ben nooit echt een fan geweest van de 924.
                            Maar zoveel verlaagd is het nog erger voor mij :puke:

Hoe worden deze gesmaakt bij de 924 liefhebbers ? :popcorn:

weinig reactie op die vorige met de staarten fier omhoog. ni gemakkelijk content te stellen :bounce:

enten_buerzel.jpg

15 reacties aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 1,217)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.