Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
    Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 1,217)
    • in japan hebben ze blijkbaar ook een zwak voor RS blauw

4S_Japan.JPG

image.jpg

We kunnen wat volk gebruiken, al die hoezen verwijderen pfff maar de batterijen staan wel al klaar om te :driver:

Is er nog plaats ,ik wandel ook mee dan ? :happydance: :happydance: :happydance:

Ik wandel graag mee. :happydance: :happydance:

Daar zou ik wel een dagje in willen rond wandelen :happydance:

Hier een leuk overzicht van wat Porsche nog allemaal in ‘t magazijn van hun museumpje heeft staan:
                      http://www.auto-motor-und-sport.de/bilder/porsche-museumslager-die-geheime-porsche-schatzkammer-7944656.html

25.jpg

76-930_in__ARTS_DISTRICT.jpg

99180251187481534_2013-12-25.jpg

of toch liever horizontaal :sleep:

Kwestie van niet te veel te moeten quoten …
                                8)

[quote=”bccars” post=152554]ik vind het vooral jammer dat ik niet meer mag quoten, want ik had zoooooo graag die foto nog es gequote om hem nog es extra te kunnen zien. Ik spoel NU terug naar de vorige pagina.[/quote]
                                  Hola…
                                  Er mag naar hartelust gequote worden hoor, alleen liever niet quoten als je het bericht van net erboven beantwoordt want dan word je als lezende user bijna geforceerd om alles 2x te lezen…
                                  ‘t Is gewoon common sense hoor…
                                  -Wil je bvb iets beantwoorden van het bericht net voor het jouwe maar staat er ook nog een hele hoop andere tekst bij, quote dan alleen het zinnetje waar je wil op antwoorden.
                                  -Geef je een reply op iets en kom je met dat bericht net op een volgende pagina dan ben ik al herbegonnen met TOCH te quoten zodat het duidelijk blijft waar je precies op reageert.
                                  -Etc… etc… :up:

‘t Kan allemaal onnozel lijken en nitpicken enz… maar op sommige fora (waar daar niet op gelet wordt) krijg je zo ipv reply na reply, een quote na quote en dat wordt lastig om lezen + moeilijk te zien wie nu wat precies geschreven heeft.

15 reacties aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 1,217)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.