Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
    Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 1,217)
    • een witte kerst zit er dit jaar niet in; dus dan maar even wegdromen:

ik vind het vooral jammer dat ik niet meer mag quoten, want ik had zoooooo graag die foto nog es gequote om hem nog es extra te kunnen zien. Ik spoel NU terug naar de vorige pagina.

is dat de nieuwe boxster s.x, mooie rondingen zou er alle dagen mee rijden, ook die dat je niet moet tanken 😀

:coolness:

😯 verm carrosserie :wtf:

Ik snap niet waarom de klassieke knutselaars hier zo moeilijk doen over het netjes in lijn inhangen van P carrosserie. Je ziet toch, kwestie van een boor, gaten zetten om de 15 cm, lange schroeven er in … en klaar is Kees! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

No comment 😉

ze is precies bezig met het wereldrecord adem inhouden 😉

Je moet naar de P kijken hé 😉

Op de onderste foto lijkt het of ze een paar extra tieten heeft 😯

Uit de oude doos…

:driver:

eind jaren zestig was het Bahama Yellow, begin jaren zeventig werd het “gold metallic” en de millenium versie is “African Queen Gold”.
                                  ik vermoed hier dus een oudje in een nieuwe kleur.

15 reacties aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 1,217)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.